موستانگ 710 اسب بخاری معرفی شد

معجزه سوپرشارژر

 شرکت Roush که در دو دهه گذشته با تیونینگ و ارتقا خودروهای‌ آمریکایی به ویژه فورد به شهرت رسیده، به تازگی از آخرین دست‌آورد خود در زمینه تیونینگ فورد موستانگ رونمایی کرده است. محصول جدید شرکت Roush به افتخار Jack Roush، بنیان‌گذار این شرکت که از رانندگان حرفه‌ای اتومبیل‌رانی در آمریکا نیز محسوب می‌شود، موستانگ Roush JackHammer خوانده می‌شود.
قدرت پیشرانه 5.0 لیتری V8 این موستانگ تقویت‌شده به لطف استفاده از سوپرشارژر R2650 Roush از 460 به 710 اسب بخار افزایش یافته و گشتاور آن نیز از 569 نیوتن‌متر به 827 واحد رسیده است. مشتریان این خودرو می‌توانند برای موستانگ 710 اسب بخاری خود جعبه‌دنده شش سرعته دستی یا ده سرعته اتوماتیک را انتخاب کنند. شرکت Roush همچنین از فنرهای قابل‌ تنظیم در سیستم تعلیق این خودرو به همراه تایرهای جدید کانتیننتال استفاده کرده که روی رینگ‌های مشکی براق قرار گرفته‌اند.
جک روش بنیانگذار این شرکت بر این باور است که این نسخه تقویت‌شده از فورد موستانگ با توجه به قدرت بالایی که در اختیار راننده قرار می‌دهد و ظاهر اسپرت و خشنی که دارد، برای علاقه‌مندان اتومبیل و کسانی که به دنبال تجربه‌ رانندگی هیجان‌انگیز هستند، گزینه جذاب و مناسبی می‌تواند محسوب می‌شود. این خودرو علاوه بر تمام ویژگی‌های فنی متفاوتی که دارد، از ظاهر متمایزی نیز برخوردار است. رینگ‌های مشکی براق در کنار سپر و جلو‌پنجره‌های متفاوت و طرح‌های مشکی نقش‌بسته روی قسمت‌های مختلف بدنه، این موستانگ را به راحتی از نسخه‌های GT استاندارد متمایز می‌سازد.
این شرکت گارانتی 5 ساله یا 95 هزارکیلومتری را به خریداران این موستانگ متفاوت ارائه می‌کند. هزینه پکیج Roush برای تبدیل یک موستانگ استاندارد به یک نمونه سرکش و پرقدرت از حدود 14 هزار دلار آغاز می‌شود که به قیمت نسخه استاندارد اضافه می‌شود. پذیرش سفارش برای این خودرو شروع شده و علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید یکی از 200 دستگاه موستانگ JackHammer اقدام کنند.
نسخه‌ای که Roush  اقدام به ارتقا و تبدیل آن‌ها به JackHammer می‌کند موستانگ GT از نسل ششم است که در سال 2015 توسط فورد معرفی شد. این خودرو یکی از پرفروش‌ترین خودروهای اسپرت تاریخ محسوب می‌شود و در 53 سال گذشته چندین مرتبه موفق به کسب عنوان پرفروش‌ترین خودروی اسپرت سال جهان شده است. فورد پس از معرفی نسخه GT این خودرو، اقدام به معرفی نسخه‌های مختلف و متنوعی از آن کرده است که می‌توان به نمونه‌های Shelby GT350 و GT350R به عنوان نسخه‌های اسپرت و قدرتمند اشاره کرد که توانستند تحسین منتقدان بسیاری را برانگیزند. طرفداران فورد موستانگ برای معرفی قوی‌ترین و مجهز‌ترین نمونه این خودرو نیز مدتی است که در انتظار رونمایی از موستانگ Shelby GT500 هستند که گمان می‌رود در نمایشگاه خودروی شیکاگوی 2018 به صورت رسمی معرفی شود.

AutomobileFa-Mustang-JackHammer-Roush-2.webp AutomobileFa-Mustang-JackHammer-Roush.webp

نظر دهید