شبکه‌های اجتماعی

راه‌اندازی اولين سيستم آموزش فنی آنلاین كشور در سایپا یدک
اتومبیل فارسی - سامانه آموزش فنی آنلاین سایپا یدک

اقدام دیگری از سایپا برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا

اولين سيستم آموزش فنی خودرو به صورت آنلاین در گروه خودروسازی سایپا راه اندازی و دوره‌های آموزشی تعمیرکاران و کارشناسان فنی شركت سايپا يدک به صورت آنلاین و غیرحضوری در این دوره آموزشی حضور پیدا کردند.

 

در ادامه اقدامات گروه خودروسازی سایپا جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و عدم تجمع افراد جهت آموزش حضوریط، شركت سايپا يدک اقدام به برگزاری دوره آموزشی ويژه محصولات گروه سايپا برای تعميركاران و كارشناسان فنی شبكه نمايندگی‌ها به صورت آنلاین كرده است.

از دیگر نتایج راه اندازی این سیستم، ارتقا كيفيت و اثربخشي دوره ها و كاهش هزينه‌های آموزش نمايندگی‌ها است.

در نخستین کلاس‌های برگزار شده در اين دوره آموزش آنلاین، عيب يابی سيستم الكترونيكی خودروهای ایکس100، ایکس200، كوئيک و ساينا آموزش داده شد.

 

مطالب این کلاس های آموزشی به مدت 2 ساعت و نیم، با كيفيت بسیار بالا (Full HD) و به صورت همزمان برای تمامی نمايندگی‌های مجاز سطح كشور و امدادگران شركت امداد خودرو سايپا ارائه شد.

با اجرای اين شيوه آموزشی كه با حضور نزديک به 500 كاربر به صورت آنلاين برگزارشد، تعميركاران و كارشناسان فنی ضمن آموزش موارد فوق، سوالات خود را مطرح کردند. اين دوره آموزشی با سه دوربين و كيفيت بالا ضبط و پس از پايان دوره در سايت شركت سايپا يدک جهت ارتقاء شبكه نمايندگی‌ها بارگذاری خواهد شد.

نظر دهید