شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - زوتی DL5
با اعلام قیمت یک میلیارد و 59 میلیون تومانی

به گزارش اتومبیل فارسی، پارس خودرو در عرضه اولین کراس‌اوور DL5 به ثبت‌نام‌ کنندگان اعلام کرد که این خودرو با قیمت نهایی یک میلیارد و 50 میلیون تومان به متقاضیان عرضه می‌شود اما به فاصله کمتر از 10 روز در زمانی که فراخوان تحویل 30 روزه زوتی DL5 پارس خودرو برای مشتریان اعلام شده است این خودرو با افزایش قیمت 9 میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و 59 میلیون و 966 هزار تومان به مشتریان تحویل خواهد شد و دلیل این افزایش قیمت از سوی پارس خودرو نیز اعلام نشده است.

گفتنی است کسانی می‌توانند نسبت به ثبت نام زوتی DL5 اقدام کنند که در اسفندماه سال گذشته نسبت به ثبت‌نام خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اقدام کرده بودند. اولویت‌بندی متقاضیان خودروهای وارداتی براساس لیست وزارت صمت انجام شده است. ازاین‌رو برخی از متقاضیان که در نوبت دریافت خودروی وارداتی بودند، اکنون پیامک اطلاع‌رسانی از سوی پارس خودرو دریافت کرده‌اند.

شرایط فروش زوتی DL5 از نوع پرداخت کامل وجه با موعد تحویل فوری است. این خودرو تنها با رنگ سفید عرضه شده. همچنین خودروهای این بخشنامه طی 30 روز کاری به مشتریان تحویل داده می‌شوند.

زوتی DL5 محصول وارداتی پارس خودرو به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ با توانایی تولید 144 اسب‌بخار قدرت و بیشینه گشتاور 215 نیوتن‌متر مجهز بوده و همراه این پیشرانه جعبه دنده اتوماتیک CVT استفاده شده که قدرت پیشرانه را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند.

زوتی DL5 به امکانات رفاهی و ایمنی همچون کروز کنترل، دوربین و سنسور پارک، سیستم کنترل پایداری، ترمز کمکی، دو کیسه هوا ایمنی و تهویه مطبوع خودکار در کنار نمایشگر چند رسانه‌ای برای سیستم مولتی مدیا مجهز است.

نظر دهید


در همین زمینه