کدام خودروهای چینی بیشترین ستاره کیفیت را کسب کردند؟

گزارش ارزشیابی کیفی خودروهای تولید داخل برای فروردین 98 منتشر شد

 گزارش ارزشیابی کیفی خودرو فروردین 98 توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران منتشر شد. در فروردین ماه ۱۳۹۸ تعداد ۲۸۸۶۱دستگاه خودرو تولید گردید که ۹۹ درصد از حجم تولیدات به خودروهای گروه سبک و یک درصد دیگر به خودروهای گروه سنگین اختصاص دارد. خودروهای تولیدی کشور در این ماه، شامل ۴۴ مدل خودرو درگروه سبک و ۶ مدل در گروه سنگین است.

بر اساس گزارش ارزشیابی کیفی خودروهای تولید داخل، خودروهای چینی که در داخل کشور تولید می‌شود اکثرا توانسته‌اند سه ستاره ارزشیابی را از آن خود کنند در میان دو خودرو از محصولات چینی تولید داخل در فروردین ماه 1398 توانسته‌اند چهار ستاره کیفیت را به دست بیاورند. این دو مدل شامل هایما S7 اتوماتیک محصول شرکت ایران خودرو و دیگری بسترن B30 محصول شرکت بهمن موتور است. 

در این گزارش تنها خودرویی که توانسته همچون گذشته پنج ستاره کیفیت را کسب کند پژو 2008 است که البته بعد بازگشت تحریم‌ها میزان تولید آن در فروردین ماه 1398 به شدت افت کرده است.

در بخش خودروهای سواری، در سطح قیمتی یک خودروهای نیو مزدا ۳ و گرند ویتارا با اخذ چهار ستاره کیفی، در سطح قیمتی دو، خودرو پژو ۲۰۰۸ با اخذ پنج ستاره کیفی، در سطح قیمتی سه، خودرو بسترن B30 ، در سطح قیمتی چهار، خودروهای رنو تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک، رنو تندر ۹۰ پلاس، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، پژو ۲۰۷ و پارس تندر با اخذ چهار ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند.

 

AutomobileFa Highest Quality Rating

نظر دهید