شبکه‌های اجتماعی

نخستین گردهمایی ام‌وی‌ام 315 برگزار شد

با حضور مدیران خودرو و با رویکردی متفاوت

روز گذشته پارکینگ شماره 3 آبشار تهران میزبان دورهمی دارندگان ام‌وی‌ام 315 بود. این دورهمی که به همت شرکت مدیران خودرو برگزار شد، رویکردی متفاوت با دورهمی‌های دیگر پایتخت داشت.
حضور مدیران خودرو و تیم امدادی این شرکت به این دروهمی چهره‌ای جدی‌تر بخشید. در این رویداد تیم امداد مدیران خودرو، خودروهای حاضر در این گردهمایی را به صورت رایگان بازدید و در صورت نیاز ایرادهای این خودروها را برطرف کردند. این دورهمی که یک هفته مانده به فصل زمستان برگزار شد، برای مشتریان جنبه دیگری نیز داشت. خودروهای حاضر در این رویداد با بازدید تیم فنی برای زمستان آماده شدند و علاوه بر این شیوه استفاده از زنجیر چرخ نیز به دارندگان ام‌وی‌ام 315 آموزش داده شد.
ام‌وی‌ام 315 از سال 1391 وارد بازار ایران شده است و با تغییراتی که در سال 1394 تجربه کرد، اکنون به عنوان یک گزینه منطقی در رده خودروهای هاچ‌بک شناخته می‌شود. این خودرو از یک پیشرانه 1.5 لیتری با توان 107 اسب‌بخار نیرو می‌گیرد و تنها با جعبه دنده 5 سرعته دستی در بازار ایران عرضه می‌شود. مدیران خودرو، ام‌وی‌ام 315 را در تیپ‌های ساده، اسپرت اکسلنت و اسپرت لاکچری عرضه می‌کند که در تفاوت آن‌ها در برخی آپشن‌های ظاهری است.
ام‌وی‌ام 315 اکنون با قیمتی کم‌تر از 90 میلیون‌تومان، رقیبی جدی برای پژو 207I محسوب می‌شود.

نظر دهید


در همین زمینه