شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - پژو 207i
ویژه بهمن ۱۴۰۱ آغاز می‌شود

 

شرایط جدید فروش دنا پلاس و پژو 207i در بورس کالا اعلام شد.


گروه صنعتی ایران خودرو برنامه دارد تا عرضه دو تیپ توربوشارژر دنا پلاس و دو تیپ پژو 207i را در بورس کالا ویژه بهمن ۱۴۰۱ آغاز کند و این دو محصول را به فروش برساند.


ایران خودرو می‌خواهد احتمالا نام چهار محصول خود را برای سه‌شنبه هفته آینده بر روی تابلو بورس کالا درج کند. تاریخ دقیق عرضه این خودروها به زودی از سوی ایران خودرو اعلام می‌شود. در این عرضه به صورت کلی ۱۰ هزار خودروی دنا پلاس و پژو 207i عرضه می‌شوند. پژو 207i در دو تیپ دنده دستی سقف فلزی و اتوماتیک شش سرعته پانوراما در بورس کالا به فروش خواهند رسید و دنا پلاس هم با دو تیپ توربوشارژر ۶ دنده دسته و توربوشارژر ۶ دنده اتوماتیک عرضه می‌شود.


در این عرضه خانواده دنا پلاس با تیراژ ۴ هزار دستگاه و خانواده پژو 207i با تیراژ ۶ هزار دستگاه حضور دارند. دنا پلاس توربوشارژر به پیشرانه ۱.۶۵ لیتری ۱۵۰ اسب بخار و ۲۱۵ نیوتن متر گشتاور مجهز است و در هر دو تیپ دنده دستی و اتوماتیک به امکاناتی مانند سانروف، چهار کیسه هوا، رینگ آلومینیومی ۱۶ اینچی، صندلی های برقی جلو، کروز کنترل، تهویه اتوماتیک، فرمان کمکی برقی، آینه تاشو برقی، نمایشگر لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، ترمزهای دیسکی جلو و عقب مجهز است. در دنا پلاس توربو دنده‌ای جدید از گیربکس ۶ سرعته استفاده شده و در نسخه اتوماتیک جعبه دنده ۶ سرعته AT ساخت کمپانی DAE نصب گردیده است.


پژو 207i دنده ای سقف فلزی در عرضه‌های قبلی بورس کالا به ترمز کاسه‌ای عقب، رینگ فولادی و فرمان هیدرولیک مجهز بوده است. اما 207i پانوراما اتوماتیک جدید به جعبه دنده ۶AT ساخت کمپانی DAE و لندای مجهز است که پیشرانه TU5 پلاس در آن دیده می‌شود. این پیشرانه فناوری CVVT را دارد و ۱۱۳ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۴۴ نیوتن متر تولید می‌کند. این تیپ پژو 207i به ترمز دیسکی عقب، رینگ آلومینیومی، فرمان کمکی برقی و… مجهز است.

 AuotmobileFa supplying peugeot 207i dena plas on stock market 10bahman1401

نظر دهید


در همین زمینه