شبکه‌های اجتماعی

طرح خدمات و امداد نوروزی سایپا برای نوروز 98 شروع شد

با حضور رییس پلیس راهور تهران و مدیرعامل سایپا

طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا برای نوروز 98 با حضور مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا، رئیس پلیس راهور تهران، مدیر عامل شرکت پارس خودرو و زامیاد و سایر مدیران این شرکت اعم از  سایپا یدک و امداد خودرو سایپا، آغاز به کار کرد.

این از شنبه 25 اسفند ماه آغاز شده و تا 16 فروردین سال 98 ادامه خواهد داشت.
 هدف اصلی اجرای این طرح، ایجاد اطمینان خاطر برای مشتریان این شرکت در مسافرت‌های نوروزی است. با توجه به پیش‌بینی حجم سفرهای نوروزی، تمامی پایگاه ها و واحدهای امداد رسان سایپا در جاده‌های سراسر کشور، نسبت به اجرای خدمات امدادی ، اقدام خواهند کرد. شبکه خدمات پس از فروش سایپا، در این طرح برنامه دارد تا بهترین خدمات را در کم‌ترین زمان به مشتریان ارایه کند.


 مالکان هر یک از محصولات گروه خودروسای سایپا در صورت بروز مشکل فنی برای خودروهای خود در سفرهای نوروزی امسال، کافی است تا با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس حاصل کنند تا از خدمات امدادی این شرکت بهره‌مند شوند.
 نیروهای امدادی سایپا در این طرح که در قالب نمایندگی‌ها و تیم های امدادی فعال خواهند بود، به بیش از 6000 نفر می‌رسد. وظیفه نظارت بر عملکرد این شبکه سرویس گسترده، بر عهده 11 دفتر منطقه‌‌ای و 20 انجمن صنفی تشکیل شده از بین نمایندگی‌‌ها  خواهد بود. علاوه بر آن، امداد خودرو سایپا در ایام نوروز، همکاری نزدیکی با دیگر ارگان های حاضر در بحث امداد جاده ای و نظارت بر رفت و آمد، نظیر پلیس راهور، هلال احمر، اورژانس و دیگر نهادهای فعال خواهد داشت.

نظر دهید


در همین زمینه