شبکه‌های اجتماعی

واکنش رسمی سایپا به ویدیوی آتش‌سوزی یک دستگاه شاهین در تهران
اتومبیل فارسی - اتش‌سوزی سایپا شاهین

معاون کیفیت سایپا اعلام کرد

 

 

روز گذشته ویدیویی از آتش گرفتن یک دستگاه سایپا شاهین در مقابل یکی از نمایندگی‌های شرکت سایپا در تهران در فضای مجازی منتشر شد که حواشی زیادی را به همراه داشت. 

 

برخی این آتش‌سوزی را ناشی از عوامل بیرونی دانسته و برخی دیگر نقص فنی را عامل بروز این حادثه می‌دانستند. با این حال روشن شدن علت اصلی این آتش‌سوزی بسیار حائز اهمیت است زیرا سایپا شاهین به تازگی وارد بازار خودروی کشور شده است و بروز چنین حوادثی می‌تواند اعتماد مشتریان را نسبت به این محصول خدشه‌دار کند.

علاوه بر این شایسته است که رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی نیز تا روشن شدن علت آتش‌سوزی و پایان تحقیقات از گمانه‌زنی‌ها خودداری کنند تا از تشویش اذهان عمومی جلوگیری شود. طبیعی است که اگر عامل بروز این حادثه نقص فنی شاهین بوده باشد، سایپا موظف به رفع مشکل و اطلاع‌رسانی دقیق در این باره است تا خیال مالکان سایپا شاهین از بروز حادثه‌های مشابه راحت شود و در صورتی که عوامل بیرونی باعث بروز این حادثه بوده است نیز باید با شفاف‌سازی دقیق از بروز نگرانی‌های بی‌مورد پیرامون تکرار این حادثه جلوگیری شود. 

 

 

واکنش رسمی سایپا به حادثه آتش‌سوزی شاهین

معاون کیفیت سایپا در خصوص این حادثه گفت: «بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد به احتمال زیاد عوامل جانبی و خارج از سیستم‌های خودرو منجر به این اتفاق شده ولی جزئیات بیشتر پیرامون این اتفاق، پس از بررسی‌های کامل‌تر اعلام خواهد شد.»

جبلی جوان با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه هیچگونه آسیب جانی به همراه نداشته، افزود: «این خودرو در اختیار نمایندگی بوده و هنوز به مشتری تحویل داده نشده است.»

 

جبلی جوان افزود: «روزانه تعداد زیادی خودرو شاهین به مشتریان محترم تحویل می‌شود و براساس گزارش‌ها رضایت مشتریان محترم از شاهین بسیار بالاست، لذا مجدداً تاکید می‌کنیم که این اتفاق مربوط به طراحی و یا موضوعات کیفی خودرو نیست و عوامل جانبی باعث بروز این حادثه شده است.»

 

 

 

 

نظر دهید


در همین زمینه