شبکه‌های اجتماعی

درخواست کارت سوخت در 21 روز

ثبت نام کارت سوخت اجباری است

اولین گام‌های بازگشت سوخت زمستان گذشته با اطلاعیه شرکت پالایش و پخش برداشته‌ شد و طبق اطلاعیه این شرکت بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، استفاده از کارت سوخت بار دیگر الزامی خواهد شد. ضمن اعلام این خبر همچنین تاکید شد افرادی که کارت سوخت ندارند باید به‌منظور جلوگیری از ایجاد مشکل، نسبت به اخذ کارت سوخت اقدام کنند.


ضرب الاجل 21 روزه
از زمستان گذشته تا به امروز بارها نمایندگان و مسئولان دولتی بارها بر به کارگیری مجدد کارت سوخت تاکید داشتند.  شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ظهر امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «به منظور جلوگیری از قاچاق بنزین به ویژه با تشدید قاچاق از مرزها، تصمیم بر این شد که تحویل بنزین به خودروها و موتورسیکلت‌ها، از تاریخی که متعاقبا اعلام خواهد شد، صرفا استفاده از کارت انجام شود.»
در این اطلاعیه آمده‌است: «مالکان خودروها و موتورسیکلت‌هایی که کارت سوخت خود را گم کرده‌اند، لازم است به ترتیبی که در رسانه‌ها توضیح داده خوااهد شد، از تاریخ 3 آذرماه، حداکثر تا شنبه 24 آذرماه 1397 نسبت به درخواهست خود برای دریافت کارت سوخت جدید اقدام کنند.»
به منظور تسهیل در دریافت کارت جدید سوخت، امکان دسترسی به سامانه ثبت مشخصات ازطریق اینترنت و یا تماس تلفنی فراهم شده که نحوه دسترسی و اقدام، از طریق رسانه‌ها و صدا و سیما به اطلاع مردم خواهد رسید. برای ثبت تقاضای دیافت کارت سوخت جدید، هیچ مبلغی از متقاضان توسط شرکت ملی پخش دیافت نخواهد شد. این اقدام به معنای سهمیه‌بندی و افزایش نرخ سوخت نبوده و لازم است هموطنان محترم به شایعات بی اساس توجه نکنند.
بنابراین از زمان فراهم شدن امکان تحویل سوخت با کرات برای عموم دارندگان اتومبیل‌ها و موتورسیکلت‌ها، همان‌گونه که گفته شد، از تاریخی که متعاقبا اعلام خواهد شد، بنزین صرفا با ارائه کارت به اتومبیل‌ها و موتورسیکلت‌ها تحویل خواهد شد.

نظر دهید


در همین زمینه