شبکه‌های اجتماعی

خودروسازان راین با محصولات سال 1396 ادامه می‌دهد

شرایط فروش راین ولا V5+ قیمت+ مشخصات فنی

شرکت خودروسازان راین که ابتدای دهه 80 شمسی مونتاژ اتومبیل‌های هیوندای کره جنوبی را در ایران آغاز کرده بود، اکنون پس از چند سال سکوت کار خود را با تغییر در ساختار مدیریتی و مونتاژ یک خودروی قدیمی از سر گرفته است.
خودروسازان راین پس توقف همکاری با هیوندای در دولت نهم، سراغ گریت وال و FAW چین رفت و مونتاژ محصولات این دو شرکت را آغاز کرد. با وجود بحران‌های مالی و تغییر مدیریت این شرکت در سال 94، مونتاژ این خودروها نیز متوقف شد. با این حال به نظر می‌رسد اجاره خط تولید خودروسازان راین به ریگان خودرو برای مونتاژ نخستین سری از کوپا T210 توربو، جانی دوباره به این خودروساز بخش خصوصی بخشیده است.
خودروسازان راین در حالی فروش محصول از رده خارج FAW را از سر گرفته است که زمزمه‌هایی از مذاکره این شرکت با دو شریک تازه نیز به گوش می‌رسد.
خودروسازان راین سال 94 قرارداد مونتاژ FAW ویتا V5 را با نام راین وِلا V5 را منعقد کرد و همان زمان تعدادی بسیار محدود از نسخه دنده‌ای این مدل را مونتاژ و روانه بازار کرد. نسخه اتوماتیک ولا V5 نیز پس از چندی رونمایی شد و قرار بود در کنار یک کراس کوچک با نام D60 در بازار ایران عرضه شود، با این حال تمام این برنامه‌ها به حالت تعلیق در آمد.
اکنون با گذشت نزدیک به 3 سال، خودروسازان راین دوباره فروش محصولات خود را آغاز کرده است. راین وِلا V5 اتوماتیک اکنون با یک پیشرانه 1.5 لیتری با توان 97 اسب بخار و گشتاور 135 نیوتن متر در ایران عرضه می‌شود. راین ولا V5 با دو نوع جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک و 5 سرعته دستی عرضه می‌شود.
حالا خودروسازان راین فروش نسخه اتوماتیک آن را با قیمت 89.500.000 تومان آغاز کرده که با تخفیف 3.000.000 تومانی و اقساط 12 ماهه عرضه می‌شود. این خودروها با مدل 96 و تحویل فوری به مشتری‌ها عرضه می شود. این در حالی است که شرکت FAW تولید این محصول را سال 2015 در چین متوقف کرده است.

DSC 0058

نظر دهید


در همین زمینه