شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - مکث موتور تیارا
توسط مکث موتور اعلام شد

 

شرکت مکث موتور در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که در روزهای آتی متقاضیان کراس‌ اوور تیارا در سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی می‌توانند نسبت به تکمیل خرید خود اقدام کنند.


بر اساس اطلاعیه جدید شرکت مکث موتور، متقاضیان تیارا می‌توانند پس از دریافت پیام تکمیل وجه تا تاریخ 22 خرداد 1402 خرید نهایی خود را انجام دهند. اما در این اطلاعیه اشاره‌ای به قیمت نهایی تیارا نشده است.


به نوشته آخرین خبر، پیگیری‌ها و بررسی‌ها نشان می‌دهد که مکث موتور قیمت یک میلیارد و 366 میلیون و 700 هزار تومان را برای کراس اوور تیارا در نظر گرفته و مشتریان باید بر مبنای این قیمت تکمیل وجه خود را انجام دهند.


نمایندگی‌های مکث موتور می‌گویند که افزایش قیمتی رخ نداده و این شرکت خودروساز با همان قیمت فاکتورهای قبلی، تیارا را عرضه می‌کند. اما با توجه به بخشنامه‌های فروش مکث موتور، قیمت تیارا در بهمن 1401 برای متقاضیان طرح‌های خودروهای فرسوده، جوانی جمعیت و... 989 میلیون تومان بوده و این عدد به صورت رسمی در رسانه ها منتشر شده است. برای همین احتمال دارد که مکث موتور در چند وقته اخیر و دوره ای که بخشنامه فروش مصوب نداشته است، مجوز رسمی قیمت یک میلیارد و 366 میلیون و 700 هزار تومان را از نهادهای مربوطه گرفته باشد و حال بر این اساس است که نمایندگی ها عدم افزایش قیمت برای این خودروی چینی و مونتاژی را اعلام می‌کنند.


مکث تیارا: 
قیمت قبل: 989 میلیون تومان
قیمت جدید: یک میلیارد و 380 میلیون تومان

 

نظر دهید


در همین زمینه