شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - لوگو مکث موتور
در حاشیه دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو

در دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو مکث موتور از لوگوتایپ جدید خود رونمایی کرد، این لوگو با نگاهی به انرژی‌های نو و فناوری‌های جدید تولید خودرو مانند خودروهای برقی و هایبریدی طراحی شده است. در غرفه مکث موتور در نمایشگاه تحول صنعت خودرو سه محصول کلوت برقی، ونوسیا D60EVPlus و ونوسیا V-Online DD-i به نمایش گذاشته شد.

ونوسیا V-Online DD-i
این کراس‌اوور هایبرید مکث موتور به پیشرانه بنزینی 1.5 لیتری توربوشارژ GDi با توانایی تولید 160 اسب‌بخار قدرت و بیشینه گشتاور 230 نیوتن‌متر مجهز است که همراه با موتور الکتریکی 150 کیلوواتی با بیشینه گشتاور 320 نیوتن‌متر روی ونوسیا V-Online DD-i نصب شده است. ونوسیا V-Online DD-i قدرت حداکثر پیمایش 1300 کیلومتر با شارژ کامل موتور برقی و باک بنزین پر را دارا است.



ونوسیا D60EV Plus
این سدان برقی مکث‌موتور در نسخه به نمایش درآمده در دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو در پایین‌ترین امکانات با هدف ارائه به سیستم حمل و نقل عمومی سفارش‌گذاری شده است. ونوسیا D60EVPlus به پیشرانه الکتریکی با توانایی تولید 160 اسب‌بخار قدرت و بیشینه گشتاور 280 نیوتن‌متر مجهز است و طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین دو محور آن به ترتیب 4774، 1803، 1505 و 2701 میلی‌متر است. این خودرو با شارژ کامل قدرت پیمایش 420 کیلومتر را دارد.

 


کلوت برقی
پیکاپ کلوت برقی محصول مکث‌موتور دیگر خودروی جدیدی است که در نمایشگاه تحول صنعت خودرو به نمایش گذاشته شد. این خودرو به پیشرانه الکتریکی 130 کیوواتی با بیشینه گشتاور 320 نیوتن‌متر مجهز است. این خودرو دیفرانسیل عقب بوده و سیستم تعلیق به کار گرفته شده در جلو خودرو از نوع جناقی دوبل با فنر مارپیچ و سیستم تعلیق عقب آن از فنر تخت است.
از تغییرات کلوت تمام برقی می‌توان به کلاستر پشت فرمان دیجیتالی و شیفتر دنده دایره‌ای اشاره کرد. این محصول مکث موتور قدرت پیمایش 300 کیلومتر در شرایط استاندارد را داشته و حداکثر سرعت آن 120 کیلومتر بر ساعت است.

نظر دهید


در همین زمینه