شبکه‌های اجتماعی

کراس اوور جدید چری به ایران رسید

مدیران خودرو تیگو7 جدید را معرفی کرد

مدیران خودرو شب گذشته نسخه به روز شده چری تیگو7 را در نمایندگی اتوخندان تهران معرفی کرد.
چری تیگو7 جدید در نمای بیرونی تغییری را تجربه نکرده است. این در حالی است که چری در بازارهای دیگر از استراتژی تغییر چهره برای حفظ این کراس‌اوور در سیکل فروش استفاده کرده است. با این حال با توجه به گذشت تنها یک سال از آغاز عرضه این خودرو در ایران تنها جزییاتی در نمای کابین این خودرو تغییر کرده است.
مدیران خودرو، برای پرچم‌دار محصولات برند چری در ایران، رینگ‌های 18 اینچی با طرحی جدید استفاده کرده است که نسبت به نسخه قبلی طراحی مدرن‌تری دارد.
نمای داخلی چری تیگو 7 جدید بیش‌ترین تغییرات را به خود دیده است. تودوزی نارنجی رنگ، در چری تیگو7 جدید به رنگ قهوه‌ای تیره در آمده که با دوخت‌های روشن‌تر چهره‌ای لوکس‌تر به کابین این خودرو بخشیده است. تودری‌ها نیز به برای هماهنگی با داشبورد و صندلی‌های با همین شیوه تکمیل شده است.
چری برای بهبود کیفی تیگو7 جدید، فوم نرم را جایگزین PVC سخت کرده است. کنسول مرکزی تیگو7 نیز با تغییراتی همراه است. چری با حذف اهرم دایره‌ای که هیچ کاربردی نداشت، چند کلید را جایگزین کرده است که چهره ساده‌تری دارد، اما در کنار تزیینات آلومینیوم برس خورده چهره‌ای به مراتب بهتر به خود گرفته است. از دیگر تغییرات کابین نیز می‌توان به قطعه‌های کروم کاری شده اطراف دستگیره درها اشاره کرد.
چری تیگو7 جدید علاوه بر این تغییرات ظاهری، با دو آپشن جدید نیز همراه شده است. مدیران خودرو برای کراس‌اوور جدید خود سیستم DHC (کنترل حرکت در سراشیبی) و ترمز پارک الکترونیک را در نظر گرفته است.
چری تغییری در پیشرانه تیگو7 جدید ایجاد نکرده است و هنوز همان موتور 1.5 لیتری توربوشارژ 147 اسب بخاری به همراه جعبه دنده 6 سرعته دو کلاچه وظیفه به حرکت در آوردن این خودرو را بر عهده دارد.

نظر دهید


در همین زمینه