کراس‌اوور پیشرفته برای ایرانی‌ها

محصول جدید مدیران خودرو با استتار دیده شد

به تازگی عکس‌هایی از یک کراس‌اوور جدید در ایران منتشر شده است که با پوشش کامل در حال گذراندن مراحل آزمایش است. امروز شرکت مدیران خودرو با انتشار خبری به صورت رسمی اعلام کرد که این خودرو متعلق به این شرکت است.

مدیران خودرو بیش از 15 سال است که در صنعت خودروی ایران فعالیت میکند و همواره به دنبال ایجاد زمینه‌های پیشرفت این صنعت و افزایش رضایتمندی مصرف کنندگان ایرانی بوده است. همین موضوع موجب شده روند توسعه محصول در این شرکت بسیار سریعتر از خودروسازان دولتی باشد. تنوع محصولات به روز رسانی پیوسته آن‌ها، موجب شده سبد محصولات مدیران خودرو بسیار گسترده باشد و برای هر نوع سلیقه‌‌‌ای گزینه‌ای مناسب ارائه کند.

 

AutomobileFa MVM X55 3
مدیران خودرو با افزایش تقاضا برای خودروهای کراس‌اوور و شاسی بلند، به سرعت محصولات خود را در این بخش از بازار نیز گسترش داد. پس از عرضه مدل‌های X33 و X22، مدیران خودرو اعلام کرده بود که در حال تدلرک یک کراس‌ اوور بزرگ‌تر برای بازار ایران است که با نام X55 روانه بازار خواهد شد. به نظر می‌رسد خودروی موجود در تصویرها همان مدل X55 باشد که پیش‌تر مدیران خودرو وعده عرضه آن را به بازار داده بود.
این اتومبیل در حال انجام مقدمات لازم جهت انجام تست‌های اولیه لازم در واحد تحقیق و توسعه در ایران است. به نظر میرسد این مدل نیز با یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ با توانی در محدوده 150 اسب بخار در ایران عرضه شود. مدیدران خودرو هنوز زمان رونمایی و عرضه این مدل را اعلام نکرده است، اما به نظر می‌رسد سومین دوره نمایشگاه اتومبیل تهران که در آبان ماه برگزار می‌شود، محفلی مناسب برای معرفی رسمی این مدل باشد.

AutomobileFa MVM X55 2

نظر دهید