شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - لوکانو 7
با 7 حالت رانندگی مختلف

لوکانو در راستای تولید یک خودروی آفرود با عملکرد بالا، در حال عرضه‌ اولین آفرود شهری خود در بازار ایران با نام Lucano 7 است و امیدوار است بتواند در این بازار جایگاه مطلوبی را برای خود کسب کند.

گفته می‌شود که لوکانو، به سیستم هوش مصنوعی ARDIS مجهز شده است که شامل 7 حالت رانندگی می‌شود و قابلیت تنظیم وضعیت خودرو را در لحظه دار است. این ویژگی نه تنها در حمل و نقل شهری عملکرد خوبی را به همراه دارد، بلکه در شرایط خاص جاده از قبیل جاده برفی و مه آلود نیز تجربه منحصر به‌ فردی را برای کاربران در تمامی مسیرها ارائه می دهد.

 

AutomobileFa Lucano 7 14021109 002

 

علاوه بر این، زاویه ورود و خروج LUCANO 7 به ترتیب 21 درجه و 29 درجه و با عمق تا 600 میلی متر است. از حیث شاخص‌های عملکردی، LUCANO 7 قدرت قابل مقایسه‌ای با مدل‌های کلاسیک لوکس آفرود را دارد و جالب آنکه همه مدل‌های این سری، توانایی بالایی برای غلبه بر مشکلات پیمایشی دارند.

از نظر ایمنی، تمامی مدل های LUCANO 7 بر اساس استانداردهای ایمنی پنج ستاره جهانی ساخته شده اند. LUCANO 7 از طریق طراحی نوآورانه بدنه با سطح قابل توجهی از فولاد با استحکام بالا و سیستم پیشرو ADAS، یک سیستم ایمنی تمام بعدی را با موفقیت طراحی کرده است تا از ایمنی رانندگان و مسافران محافظت کند.

 

AutomobileFa Lucano 7 14021109 004

 

لوکانو امیدوار است تا بعد از عرضه‌ی لوکانو 7، تجربه آفرود با کیفیت بالاتری را برای کاربران ایرانی فراهم کند.

نظر دهید


در همین زمینه