شبکه‌های اجتماعی

جدیدترین قیمت خودروهای تولید داخل در بازار+جدول قیمت
روتیتر

 در شرایطی اولین ماه از فصل تابستان به روزهای آخر خود نزدیک می‌شود که گرمای این روزها تنور بازار خودرو را گرم نکرده و همچنان شاهد رکود معاملات در بازار هستیم.

بر این اساس به گفته بسیاری از فعالان بازار برخلاف رویه ثابت این بازار که فصل تابستان را با رونق خرید و فروش می‌گذراند، امسال تنور معاملات هنوز گرم نشده است. در مورد اینکه چرا حضور مشتریان در بازار کمرنگ شده دلایل متفاوتی ازسوی دست‌اندرکاران خودرویی کشور مطرح می‌شود؛ حال آنکه به‌نظر می‌رسد با توجه با وعده تکمیل ۱۸۰ هزار خودروی ناقص در شرکت‌های خودروساز و عرضه آنها به بازار، مشتریان در انتظار کاهش قیمت‌ها باشند. طی هفته جاری نیز اظهارنظرهایی مبنی‌بر تکمیل این خودروها ازسوی برخی مقامات صنعتی کشور و دست‌اندرکاران صنعت خودرو مطرح شد، اظهارنظرهایی که تکمیل و عرضه خودروهای یادشده را در آینده نزدیک وعده می‌داد.

حال به‌نظر می‌رسد در کنار روند کاهشی نرخ ارز و همچنین انتظار برای کاهش قیمت‌ها در بازار خودرو، مشتریان را برای حضور در این بازار سرد کرده است. بر این اساس هر چند تولید و عرضه خودرو به بازار ازسوی خودروسازان به روال معمول بازنگشته، اما میزان تقاضا روند کاهشی داشته که همین امر ثبات قیمتی را منجر شده است. به این ترتیب نگاهی به قیمت محصولات شرکت‌های خودروساز در بازار در سومین هفته از تیرماه نشان از ثبات قیمتی دارد.

 

جدیدترین قیمت خودروهای داخلی در بازار برای 20تیرماه 1398

 

AutomobileFa Local Car Price 20Tir98 1

نظر دهید


در همین زمینه