شبکه‌های اجتماعی

اولین گردهمایی لندکروزرهای سری 200

توسط مجموعه رهیاب اسپرت برگزار شد

      مجموعه رهیاب اسپرت که از سال 1388 فعالیت خود  را در زمینه دیزاین و بازسازی تزئینات داخلی و خارجی آغاز کرده است روز گذشته در رویدادی تعدادی از لندکروزرهای سری 200 را گرد هم آورده بود و پروژه‌هایی که روی این اتاق به انجام رسانده را معرفی کرد. برای اولین بار بود که یک گردهمایی اختصاصی برای لندکروزرهای سری 200 برگزار می‌شد. نکته حایز اهمیت شرکت لندکروزرهای مختلف بود که این تعداد تنها شامل پروژه‌های انجام شده مجموعه رهیاب اسپرت نبوده و از محصولات شرکت‌های دیگر نیز در آن حضور داشتند.
     نقطه عطف این مراسم معرفی لندکروزی بود که علاوه بر تغییر فیس‌لیفت به انبوه‌ای از امکانات رفاهی و تزیینی مجهز شده بود. این اتومبیل در اصل مدل سال 2009 و به رنگ سفید بوده که ظاهر آن به مدل 2019 ارتقا یافته است. چراغ‌های آن از نوع TRD داخل مشکی انتخاب شده که در کنار رینگ‌های 22 اینچی مشکی رنگ ظاهر متفاوتی ایجاد کرده است. در داخل این لندکروز تغییرات بسیاری اعمال شده و به گفته مسئولین رهیاب اسپرت انجام این پروژه در قسمت کابین سه ماه زمان برده تا بتوانند با بالاترین کیفیت کار خود را ارائه دهند.
     جایگزینی صندلی دستی راننده با نمونه برقی گرمکن و سردکن دار، تودوزی چرمی کابین، نورپردازی قابل تنظیم با اپلیکیشن تلفن همراه در فضای سرنشینان، نمایشگر لمسی عمودی تنها بخشی از به‌روزرسانی‌هایی بود که در یکی از لندرکروزهای حاضر در این گردهمایی اعلام شده بود.
در این مراسم همچنین بر اساس نظرسنجی که از شرکت‌کنندگان به انجام رسید دو لندکروز یکی به عنوان زیباترین و دیگری به عنوان فول‌ترین انتخاب شدند.

نظر دهید


در همین زمینه