شبکه‌های اجتماعی

اطلاعیه کارمانیا در خصوص تولید و زمان تحویل بی‌وای‌دی S7

خط تولید S7 آماده است

شرکت خودروسازی کارمانيا همواره رضايت مشتريان محترم را در اولويت برنامه‌های خود قرار داده است و در اين راه با انتخاب برند با کيفيت BYD، مونتاژ با کيفيت بالا و خدمات پس از فروش استثنايی در اين راه گام برداشته است.
ضمن پوزش فراوان از تاخير به وجود آمده به اطلاع می‌رساند:


- با توجه به تحريم‌های ظالمانه صنعت خودروسازی کشور، کماکان مذاکره با شرکت طرف قرارداد خارجی در خصوص رفع مشکلات تامين و توليد ادامه دارد و به محض رفع مشکلات تامين، با توجه به آماده بودن خط توليد S7 و طی نمودن مراحل پيش توليد و مجوزهای مربوطه، نسبت به تامين، توليد و تحويل خودروها مطابق قرارداد تنظيمی با مشتريان محترم اقدام خواهد شد.
- مطابق قراردادهای فروش که بر مبنای دستورالعمل سازمان محترم حمايت از حقوق مصرف کنندگان تنظيم شده است، تا زمان ارسال دعوتنامه مشتريان محترم، به وجه پيش پرداخت، سود مشارکت و جريمه ديرکرد مطابق مفاد مندرج در قرارداد، تعلق خواهد گرفت.
- مطابق قرارداد تنظيمی با مشتريان محترم، مبنای محاسبه قيمت خودرو ، قيمت مصوب شرکت است که تعيين قيمت محصولات بر اساس قيمت تمام شده محصولات ناشی از دستورالعمل هيئت تعيين و تثبيت قيمت‌های سازمان محترم حمايت از مصرف کننده خواهد بود.
- در راستاي مشتری مداری و جبران بخشی از مشکلات پيش آمده (هر چند که خارج از کنترل و اختيار خودروسازی کارمانيا بوده است)، چنانچه هر يک از مشتريان محترم درخواست دريافت وجه پيش پرداختی خود را داشته باشند، مي‌توانند با ارائه کتبی درخواست انصراف از خريد، مبلغ پيش پرداخت به همراه سود مشارکت را دريافت نمايند.
مجددا از تاخير خارج از کنترل بوجود آمده و عدم رضايت شما مشتريان محترم پوزش طلبيده و اميدواريم با رفع مشکلات موجود بتوانيم خودرويی با کيفيت با خدماتی استثنايی را تحويل شما عزيزان نماييم.

نظر دهید


در همین زمینه