شبکه‌های اجتماعی

طرح ویژه خدمات پس از فروش خودروسازی کارمانیا
روتیتر

طرح بازدید رایگان تابستانی محصولات خودروسازی کارمانیا از تاریخ 3 تا 16 شهریور در تمام نمایندگی‌های مجاز سراسر کشور برای مشتریان محترم خودروسازی کارمانیا انجام می‌شود. مالکان خودروهای S6 و F3 می‌توانند با حضور در نمایندگی‌های مجاز خودروسازی کارمانیا این سرویس و چک‌آپ فنی را به صورت رایگان انجام دهند.
این طرح ویژه تنها مختص به خودروهای دارای گارانتی نیست و خودروسازی کارمانیا به عنوان یک مدعی تمام عیار خدمات پس از فروش به محصولاتی که مدت گارانتی آنها به اتمام رسیده است هم این خدمات را به صورت رایگان انجام می‌دهد. حتی بعد از اتمام دوره گارانتی، شما یکی از مهمترین ارکان خودروسازی کارمانیا هستید و از سرویس‌های متنوع آن‌ بهره خواهید برد.
این سرویس شامل تست با دستگاه عیب یاب، بازدید ظاهری لنت و دیسک ترمز، بازدید و بررسی روغن موتور، روغن گیربکس و فیلترهای مربوطه، بازدید وضعیت تسمه‌ها، بازدید و بررسی عملکرد ترموستات خودرو، بررسی عملکرد سیستم تهویه مطبوع، بازدید مدار هیدرولیک سیستم ترمز، بازدید سیستم روشنایی خودرو، بازدید وضعیت تیغه برف‌پاکن و عملکرد این سیستم، بازدید ظاهری از کلیه اتصالات و شلنگ‌ها و تنظیم باد تایرها است.

 

مفاد پکیج سرویس رایگان تابستانی خودروهای S6 و F3

ردیف شرح خدمت
1 تست با دستگاه عیب یاب
2 بازدید ظاهری لنت و دیسک ترمز
3 بازدید و بررسی روغن موتور و روغن گیربکس و فیلتر های مربوطه
4 بازدید و ضعیت تسمه ها
5 بازدید و بررسی عملکرد ترموستات خودرو
6 بررسی عمکرد سیستم تهویه مطبوع
7 بازدید مدار هیدرولیک سیستم ترمز از لحاظ نشتی و ...
8 بازدید سیستم روشنایی خودرو
9 بازدید وضعیت تیغه برف پاک کن و عملکرد سیستم برف پاک کن
10 بازدید ظاهری از کلیه اتصالات  و شیلنگ ها
11 تنظیم باد تایر (4 چرخ)

 

لازم به ذکر است، مشتریان محترم خودروسازی کارمانیا در صورت نیاز به امداد جاده‌ای و سیار می‌توانند از طریق تماس با شماره 64026-021 از خدمات 24 ساعته «امداد خودرو رفاه ایرانیان» جهت انتقال خودرو خود به نزدیک‌ترین نمایندگی مجاز خودروسازی کارمانیا اقدام کنند. 

نظر دهید


در همین زمینه