شبکه‌های اجتماعی

قیمت جک جی4 بعد از ورود به بازار

بررسی جدیدترین محصول کرمان‌موتور در ایران

 کرمان‌موتور که سری نخست پیش‌فروش محصول جدید خود یعنی جک جی4 را از 20 خرداد ماه 1397 آغاز کرده بود در هفته‌های گذشته و پس از تاخیری حدودا دو ماهه اولین سری از این سدان چینی را به خریداران تحویل داد. جی4 سومین محصول سدان از خودروساز چینی یعنی جک  است که توسط کرمان‌موتور در ایران عرضه شده است. این اتومبیل در سگمنت A و مابین دو محصول دیگر جک یعنی سدان‌های جی5 و جی3 قرار می‌گیرد.


قیمت جک جی4 در بازار آزاد
بر اساس شرایط فروش اعلام شده در بهار 97 توسط کرمان موتور قیمت مصوب این خودرو 66,900,000 تومان و زمان تحویل آن شهریور 97 بیان شده بود. اکنون در روزهای پایانی آبان ماه به سر می‌بریم و این اتومبیل پس از تحویل به مشتریان در بازار آزاد در محدوده قیمتی 118 تا 120 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.


نگاهی کوتاه به جک جی4
این اتومبیل از یک پیشرانه 1.5 لیتری با قدرت 103 اسب بخار و گشتاور 146 نیوتن‌متر در کنار جعبه‌دنده خودکار از نوع CVT سود می‌برد. طراحی به‌روزتر این خودرو نسبت به دیگر محصولات جک که پیش‌تر به بازار ایران راه‌یافته بودند در کنار امکانات ایمنی و رفاهی که از آن‌ها سود می‌برد آن را به گزینه‌ای قابل تامل در بین سدان‌های هم رده خود قرار می‌دهد. کیسه‌های سرنشینان جلو، ترمز ABS به همراه سامانه  توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD)، سنسور نور، سنسور پارک، صندلی‌های چرم، کامپیوتر سفری، سیستم صوتی با شش بلندگو به همراه ورودی‌های USB، CD، AUX و رادیو را می‌توان به عنوان بخشی از سامانه‌های ایمنی و رفاهی جک جی4 برشمرد.

نظر دهید


در همین زمینه