شبکه‌های اجتماعی

آشنایی با ویژگی‌های تیپ L1 دنا پلاس توربو اتوماتیک
اتومبیل فارسی - ایکو دنا پلاس توربو اتوماتیک

تیپ‌های دنا پلاس توربو اتوماتیک

گروه صنعتی ایران خودرو در پنجمین روز از دهه فجر سال جاری (1398) در مراسمی با حضور اصحاب رسانه، وزیر صنعت معدن و تجارت و وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از دنا پلاس توربو اتوماتیک رونمایی کرد. گیربکس اتوماتیک این نسخه از دنا یک نمونه 6 سرعته تیپ‌ترونیک بوده که در حقیقت گیربکس طرح آیسین و ساخت کشور چین است. این گیربکس اتوماتیک مجهز به حالت برف و اسپرت نیز هست. در بحث سامانه‌های ایمنی می‌توان به وجود چهار ایربگ، دو ایربگ برای سرنشین جلو و راننده و دو ایربگ جانبی را برای دنا پلاس توربو اتوماتیک اشاره کرد. گفتنی است نمونه رونمایی شده توسط ایران خودرو داری چهار ایربگ است اما به دلیل محدودیت‌های تولید ممکن است با دو ایربگ به بازار عرضه شود. سیستم فرمان دنا پلاس توربو اتوماتیک تغییر کرده و نسخه جدید از نوع برقی است.

 

سامانه خنک‌کاری پیشرانه با توجه به تغییرات جدید بهبود یافته و همچنین بخش‌های نرم‌افزاری و فنی این اتومبیل با توجه به گیربکس اتوماتیک جدید و سیستم توربوشارژر بهینه و کالیبره شده‌اند. استفاده از گیربکس جدید نیازمند ایجاد تغییراتی در زیربندی دنا پلاس توربو اتوماتیک بوده و به همین دلیل تغییراتی در این بخش ایجاد شده است. از طرفی سیستم تعلیق و زیربندی این خودرو نیز کاملا به روز‌رسانی شده است.

 

حال بر اساس جدیدترین اخبار منتشر شده از گروه صنعتی ایران خودرو، این شرکت قصد عرضه دنا پلاس توربو اتوماتیک را در تیپ‌های مختلف دارد. در تصویر زیر تیپ L1 از این خودرو به همراه تجهیزات رفاهی و ایمنی قابل عرضه در این تیپ مشاهده می‌شود. در این تیپ خبری از روکش چرمی صندلی‌ها، سانروف و دوربین دید عقب نیست!

AutomobileFa IKCO Dena Plus Turbo Automoatic L1 Type

نظر دهید


در همین زمینه