شبکه‌های اجتماعی

حذف سانروف از دنا پلاس

به دلیل تحریم صنعت خودرو

دنا پلاس به عنوان جدیدترین محصول ایران‌خودرو با داشتن بسیاری از امکانات به روز نسبت به دیگر اتومبیل‌های داخلی توانست جایگاه مناسبی در بازار پیدا کند. این روند تا جایی ادامه داشت که ایران‌خودرو اعلام کرد با یک شرکت بلژیکی برای تولید دنا پلاس اتوماتیک وارد همکاری شده است اما با بازگشت تحریم‌‌ها روند تولید این محصول با مشکلاتی مواجه شده است و به مرور این شرکت در حال حذف امکانات ایکو دنا پلاس است.

حذف دو ایربگ جانبی و بعد از آن حذف رینگ آلومینیومی و جایگزینی آن با رینگ فولادی باعث شد تا اعتراضاتی را از طرف مشتریان به دنبال داشته باشد اما به نظر این روند ادامه دارد و حال به حذف سانروف از این خودرو انجامیده است. برخی مشتریان زمانی که از سوی شرکت ایران خودرو برای تکمیل وجه خود برای دریافت دنا پلاس دعوت شدند، متوجه شدند سانروف نیز از خودروهای آن‌ها حذف شده است. با توجه به روند تغییرات در محصولات ایران خودرو برای حفظ قیمت و البته مشکلات تولید در دوران تحریم به حذف کروز کنترل در ایکو دنا انجامید، اتفاقی که بعید نیست در چند ماه آینده برای ایکو دنا پلاس هم بیافتد.

با حذف امکانات خوبی که برای ایکو دنا پلاس در نظر گرفته شده بود و رقابت خوبی که با خودروهای چینی موجود در بازار داشت تفاوت دو دنا را تنها به طراحی کناری آن و چراغ‌ها منحصر خواهد شد.

نظر دهید


در همین زمینه