شبکه‌های اجتماعی

مشخصات فنی نهایی دنا پلاس توربو اتوماتیک اعلام شد
اتومبیل فارسی - ایکو دنا پلاس توربو اتوماتیک

فعلا خبری از تیپ‌بندی نیست

گروه صنعتی ایران خودرو مشخصات قطعی دنا پلاس توربو اتوماتیک را منتشر کرد.

ایکو در پنجمین روز از دهه فجر سال 1398 در مراسمی با حضور اصحاب رسانه، وزیر صنعت معدن و تجارت و وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، دنا پلاس توربو اتوماتیک را معرفی کرد. حال بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده قرار است این محصول با کد کلاس ۷۰۷۰۲ به دست مشتریان برسد. 

 

در بخش مشخصات فنی، پیشرانه ۱۶۴۵ سی‌سی مجهز به توربوشارژ با توانایی تولید ۱۵۰ اسب‌بخار قدرت و  ۲۱۵ نیوتن‌متر گشتاور، استاندارد آلایندگی یورو 5، جعبه‌دنده 6 سرعته خودکار ساخت DAE چین، جرم ۱۲۶۲ کیلوگرمی، شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۱۱ ثانیه‌ای، بیشینه سرعت ۲۰۵ کیلومتر در ساعت و مصرف سوخت ترکیبی  8.1 لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر از جمله مشخصات اعلام شده از سوی ایران‌خودرو برای این اتومبیل است. 

در بخش تجهیزات رفاهی و ایمنی نیز دنا پلاس توربو اتوماتیک در کلاس ۷۰۷۰۲ به فرمان برقی، کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین جلو، سانروف، صندلی‌های برقی جلو، رینگ ۱۶ اینچی آلیاژی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سنسور پارک، دوربین دید عقب، نمایشگر لمسی، آینه‌های برقی، چراغ روشنایی در  روز و کروز کنترل مجهز شده است. 

 

چندی قبل ایران خودرو مشخصات تیپ‌های مختلف دنا پلاس توربو اتوماتیک را تحت عنوان تیپ‌های L2 ،L1 و L3 اعلام کرد. اما این تیپ‌بندی در تولیدات اولیه اعمال نخواهد شد.

AutomobileFa IKCO Dena Plus Turbo AT Specs

 

نظر دهید


در همین زمینه