شبکه‌های اجتماعی

بخشودگی جرایم ورود به طرح ترافیک

فقط تا پایان امروز 

مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بیان کرد:
« همه جریمه‌های ورود غیرمجاز به محدوده طرح ترافیک در نیمه دوم اردیبهشت به شرط آن که مالکان خودروهای متخلف تا پایان روز دوشنبه (31 اردیبهشت) در پایگاه my.tehran.ir ثبت نام و حساب شهروندی خود را شارژ کنند، بخشیده می‌شود.»
براین اساس اگر فردی با خودروی خود در بازه زمانی 15 تا 31 اردیبهشت به صورت غیرمجاز وارد محدوده طرح ترافیک شده باشد و تا پایان وقت امروز نسبت به ثبت نام در سایت یاد شده و شارژ حساب شهروندی به ازای روزهای تردد غیرمجاز اقدام کند، جریمه 20.000 هزار تومانی هر تردد غیرمجاز وی بخشیده خواهد شد. در صورت عدم ثبت نام و شارژ حساب شهروندی تا پایان روز یاد شده، به ازای هر ورود غیرمجاز با وسیله نقلیه به محدوده طرح ترافیک تهران علاوه بر جریمه 20.000 تومانی، 36.000 هزار تومان عوارض نیز باید پرداخت کنند.
لازم به ذکر است طرح جدید ترافیک شهر تهران از روز شنبه 15 اردیبهشت ماه اجرایی شده است. در طرح ترافیک جدید، دیگر مجوز سالانه ورود به محدوده طرح با دریافت مبلغ کلی در ابتدای سال صادر نشده است.
در حال حاضر دو طرح «ترافیک» و «زوج و فرد» در تهران در حال اجرا است که زمان اجرای هر دو طرح، ساعت 6:30 تا 19 است. شایان ذکر است که روزهای پنجشنبه طرح‌های ترافیکی(ترافیک و زوج و فرد) اجرا نخواهد شد.

 

منبع: ایرنا

نظر دهید


در همین زمینه