شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - فرداموتور در نمایشگاه خودرو زاهدان
نمایشگاه خودرو زاهدان از 7 تا 11 آذر ماه

فرداموتورز با ارائه سبد کامل محصولات خود و نمایش دو محصول ویژه و جدید، ماه¬های پایانی سال را با حضور در نمایشگاه خودرو زاهدان پرقدرت آغاز کرد.


فرداموتورز که با عرضه چند محصول موفق در سال‌های اخیر به جمع تولیدکنندگان و بازیگران دائمی صنعت خودرو کشور پیوسته و با عرضه خودرو لوکس سوبا M4 در سال گذشته تمام نگاه‌ها را به خود جلب کرده بود، این بار با نمایش مدل هیبریدی آن که از یک پیشرانه برقی نیز بهره می‌برد، از برنامه های خود برای توسعه و بهبود سبد محصولات خود خبر داده است.



استفاده از فناوری هیبرید باعث افزایش شتاب، کاهش مصرف سوخت و آسایش بیشتر رانندگی با سوبا M4 خواهد شد. این در حالی است که اضافه شدن امکانات ایمنی و رفاهی در بخش تجهیزات همیار راننده در این خودرو نیز آن را در مقایسه با رقبا در سطح بالاتری قرار می‌دهد. هنوز از زمان عرضه رسمی سوبا M4 هیبریدی اطلاعی در دست نیست و باید منتظر اعلام رسمی آن از جانب فرداموتورز باشیم.



فرداموتورز که به تازگی خودرو جیلی آزکارا را در شوروم جدید مرکزی خود در معرض دید عموم قرار داده و از عرضه این خودرو در دور بعدی سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی خبر داده بود، در نمایشگاه خودرو زاهدان قصد دارد از این خودرو هیبریدی دو دیفرانسیل به صورت رسمی رونمایی کند.


خودروهای فردا 511، FMC SX5‌ و FMC T5 دیگر محصولات برند فرداموتورز هستند که در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دارند.
نمایشگاه خودرو زاهدان در محل نمایشگاه های بین المللی این شهر از روز 7 لغایت 11 آذرماه دایر بوده و علاقه مندان از ساعت 13 الی 21 فرصت حضور در نمایشگاه را دارا می باشند.

 

نظر دهید


در همین زمینه