برلیانس دردسر جدید پارس خودرو بعد از رنو

تجمع اعتراضی مشتریان پارس‌خودرو

شرکت پارس خودرو برخلاف وعده‌های داده شده، وضعیت ثبت نام کنندگان خودروهای برلیانس را مشخص نمی‌کند و صبح روز یک‌شنبه باعث گلایه شدید این مشتریان شده و دست به تجمعی اعتراضی در مقابل وزارت صمت زدند.

از مشتریان برلیانس‌های شرکت پارس‌خودرو درباره این موضوع گفته است: «پارس خودرو وعده داده بود تا نیمه اردیبهشت 98 تکلیف تمامی معوقه‌ها برلیانس کراس، اتومات و دستی را مشخص کند اما پس از مراجعات فراوان نماینده‌های گروه و چند جلسه با مدیران پارس خودرو هیچ خبری نیست متاسفانه و فقط جوابهای سربالا می‌شنویم.»

به نظر می‌رسد با وجود اینکه شرکت پارس خودرو تلاش زیادی برای جلب رضایت مشتریان محصولات رنو دارد و بارها با انتشار بخشنامه‌ پیشنهادهای جدیدی به آنها ارایه می‌کند، متاسفانه هیچ توجهی به ثبت‌نام کنندگان محصولات برلیانس با موعد تحویل مهرماه 97 به بعد نمی‌شود و گویا پارس خودرو نیز رغبتی به پاسخگویی در این زمینه ندارد. 

گروه خودروسازی سایپا همچنین سایپا رهام را با همکاری شرکت برلیانس ساخته بود تا جایی که قرار بر این بود، در سایپا رهام از پیشرانه‌های برلیانس استفاده شود. حال به نظر می‌رسد دردسر برلیانس برای سایپا و زیرمجموعه‌هایش تمامی ندارد.

 

منبع: ایران جیب

نظر دهید