شبکه‌های اجتماعی

بهمن موتور در حال تدارک دو خودروی جدید
اتومبیل فارسی - بیلبورد جدید بهمن موتور

یک سدان و یک ون به محصولات گروه بهمن اضافه می‌شود


بهمن موتور به تازگی بیلبورد‌های جدید خود را در سطح شهر اکران کرده که روی آن نوشته «سال نو سال و سال شکوفایی بهمن مبارک باد» خودنمایی می‌کند. در این بیلبورد خودروهای جدید بهمن موتور در کنار یک سفره هفت سین به نمایش در آمده است.


نکته جالب توجه در مورد این بیلبورد نمایش چهار خودرو در یک قاب است. بهمن دیگنیتی و و بهمن فیدلیتی در کنار دو خودروی دیگر که روی آن‌ها با چادر پوشانده شده قرار گرفته‌اند. یکی از خودروهای زیر چادر در کلاس سدان و دیگری در سگمنت ون است، با این حال اشاره به مدل یا برند این خودروها نشده است.


با توجه به این که دو کراس‌اوور دیگر این شرکت نیز با برند بهمن به بازار معرفی شده، احتمالا ون و سدان جدید بهمن موتور نیز با تغییر نام در بازار ایران عرضه خواهد شد. هنوز معلوم نیست بهمن موتور این دو خودرو از شرکای کنونی بهمن موتور انتخاب شده‌اند یا پای شریک دیگری نیز در میان است. با توجه به فرم بدنه ون موجود در تصویر، می‌توان پیش بینی کرد یکی از ون‌های گروه DFM برای تولید در بهمن موتور انتخاب شده است. در خصوص سدان جدید بهمن موتور نیز شنیده‌ها حکایت از مذاکره این شرکت با گروه خودروسازی چانگان دارد، با این حال قطعیتی در این زمینه وجود ندارد.


بهمن موتور در حالی از عرضه سدان و ون خود خبر می‌دهد که هنوز فروش خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی را آغاز نکرده است. با توجه به این تصویر می توان گفت بهمن موتور در سال 1400 با چهار محصول در سگمنت‌های متنوع به بازار بازخواهد گشت.

 

نظر دهید


در همین زمینه