گزارش اختصاصی اتومبیل فارسی از تور دو روزه وسپا سواران

هیات اتومبیل‌رانی شمیرانات با همکاری باشگاه وسپا سواران برگزار کرد

در 3 مرداد ماه سالی جاری با هماهنگی هیات اتومبیل‌رانی و موتورسواری شمیرانات و باشگاه رسمی وسپا سواران تور دو روز‌ه‌ای از تهران به مقصد هتل گردشگردی میگون در ارتفاعات ییلاقی شمال تهران برگزار شد.اعضای شرکت کننده در این تور پس از پیوستن به یک دیگر در کافه‌ای واقع در محله سوهانک تهران حرکت خود را به سمت هتل گردشگردی میگون آغاز کردند.

اعضای شرکت کننده که همگی با موتورسیکلت‌های وسپا در در تور شرکت کرده بودند، پس از عبور از گردنه قوچک به سمت فشم و اوشان سرازیر شدند. نام و شهرت موتورسیکلت وسپا از دیرین در میان مردم زبان زد بوده، به علت قدرت بالای پیشرانه وسپا این موتورسیکلت در میان کسبه فرش فروش بسیار طرفدار پیدا کرد. حال چند سال است که نسل‌‌های جدید موتورسیکلت وسپا به بازار ایران وارد شده و در میان جوانان، طرفداران پر و پا قرصی پیدا کرده است.
حال با افزایش وسپا‌های موجود در سطح کشور، باشگاه طرفداران این برند نیز راه انداری گردید، تا نقطه عطفی شود برای تشکیل گردهمایی‌ها و یا اجرای چنین برنامه‌هایی از این قبیل. اعضای گروه وسپا سواران در حوالی پنچ‌ شنبه بعد ازظهر به هتل میگون رسیدند. تیم وسپا سواران با همراه هیات اتومبیل‌رانی شمیرانات دو روز پایانی آخر هفته را با اقامت در هتل میگون سپری کردند و در پایان روز جمعه به سمت تهران رهسپار شدند.
هدف از برپایی چنین رویداد‌هایی بالا برن سطح فرهنگ رانندگی، آشنایی بیشتر مردم با وسیله‌های نقیله خاص، ارتباط بیشتر مالکین خودروها و یا موتورسیکلت ها با هم و تبادل اطلاعات فنی بیشتر در میان اعضای گروه می‌باشد.
در پایان جای داردا عضای محترم هیات اتومبیل‌رانی و موتور سواری شمیرانات و آقایان حسین یحیاییان و امیرعباس یحیایان جهت هماهنگی برایب تهیه گزارش تشکر لازم را داشته باشیم.

AutomobileFa-Two-Day Tour-of-Vespa-Riders-2-Mordad2.webp AutomobileFa-Two-Day Tour-of-Vespa-Riders-2-Mordad3.webp AutomobileFa-Two-Day Tour-of-Vespa-Riders-2-Mordad4.webp

AutomobileFa-Two-Day Tour-of-Vespa-Riders-2-Mordad5.webp AutomobileFa-Two-Day Tour-of-Vespa-Riders-2-Mordad6.webp AutomobileFa-Two-Day Tour-of-Vespa-Riders-2-Mordad7.webp

AutomobileFa-Two-Day Tour-of-Vespa-Riders-2-Mordad8.webp

نظر دهید