شبکه‌های اجتماعی

انواری، مدیر ارتباطات و امور بین الملل ایران خودرو شد

در حکمی از سوی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو

در حکمی از سوی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، دکتر محمدرضا انواری به عنوان مدیر ارتباطات و امور بین الملل این گروه صنعتی منصوب شد.

 

در حکم فرشاد مقیمی آمده است: «انتظاردارم با بهره‌گيری از توان و قابليت‌های منابع كارشناسی و تخصصی موجود و كارآمد طرح ريزی و برنامه‌ريزی مديريت فوق به نحوی ساماندهی شود كه سياست های ارتباطات عمومی در تعامل با كاركنان و كليه ذينفعان و همفكری با سازمان ها و نهادهای تخصصی و استفاده بهينه از ظرفيت تمامی رسانه‌ها به منظور انعكاس رخدادها و اقدامات انجام شده و تقويت فعاليت‌هایط اثر گذار درجهت ارتقای جايگاه و تصوير بيرونی گروه صنعتی ايران خودرو به نحوی اثر بخش محقق شود.


محمدرضا انواری دارای مدرک کارشناسی مترجمی زبان آلمانی، کارشناسی ارشد و دکترای علوم ارتباطات، استاد و پژوهشگر ، از مدیران باسابقه صنعت خودرو در حوزه رسانه و ارتباطات است.
ریاست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت، دبیر شورای اطلاع رسانی وزارت صمت، ریاست شورای سیاست‌گذاری تبلیغات و اطلاع‌رسانی صنایع و معادن، ریاست اداره اطلاع‌رسانی ایران خودرو، دبیر شورای سیاست‌گذاری نشریات ایران خودرو، ریاست اداره ارتباط با رسانه‌های حوزه هنری، عضویت در شورای سردبیری و سردبیر نشریات از سوابق حرفه‌ای وی به شمار می‌رود. مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت در دوران ریاست انواری با راه اندازی پویش پاسخگویی و اقدامات گسترده رسانه ای برای پوشش رویدادهای صنعت معدن و تجارت به خصوص در حوزه رونق تولید به عنوان یکی از چهاردستگاه برگزیده در میان وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی کشور معرفی شد.
انواری مدرس دروس جامعه شناسی سازمانی، مبانی جامعه شناسی، افکار عمومی، نظریه‌های ارتباطات و رسانه‌شناسی در دانشگاه آزاد تهران مرکز، دانشکده خبرو دانشگاه علمی کاربردی است.وی همچنین مدرس و مترجم زبان آلمانی است.انواری پژوهشگر مطالعات اجتماعی است و در طرح های پژوهشی مختلف سازمان ها در تصویر ذهنی افکار عمومی به عنوان پژوهشگر فعالیت داشته است.

نظر دهید


در همین زمینه