شبکه‌های اجتماعی

آغاز رقابت خودروساز ویتنامی با بزرگان شرق آسیا

وین‌فست فادیل معرفی شد

شرکت خودروسازی وین‌فست فعالیت خود را به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه وین در ویتنام از 2017 آغاز کرده است. این شرکت در شروع کار خود به ساخت موتورسیکلت مشغول بود که در همکاری با ب‌ام‌و و استفاده از پلت‌فرم‌های این شرکت و با استفاده از طراحان شرکت ایتالیایی Pininfarina کار خود را در عرصه خودروسازی آغاز کرد. این شرکت تاکنون دو مدل LUX A2 و LUX SA2 در دو سگمنت سدان و شاسی‌بلند به بازار عرضه کرده است و در نمایشگاه خودروی ژنو 2019 شاسی‌بلند لوکس V8 را نیز به نمایش درآورد. وین‌فست برای تکامل سبد محصولات خود به دسته اتومبیل‌های هاچ‌بک نیز ورود کرده و وین‌فست فادیل را به بازار ویتنام عرضه می‌کند.
این شرکت برای جذب خریداران محصولات تویوتا، کیا و میتوسوبیشی وین‌فست فادیل را به بازار ویتنام عرضه کرده تا بتواند با 32 نمایندگی در سراسر ویتنام رقابت جدی با خودروسازان معروف شرق آسیا که بازار این کشور را تسخیر کرده‌اند، آغاز کند.
اتومبیل شهری هاچ‌بک وین‌فست اولین تجربه این شرکت بعد از تولید دو خودرو لوکس وین‌فست به حساب می‌آید. ظاهر وین‌فست فادیل آشناست و این شباهت به دلیل اشتراک‌های آن با اوپل کارل / واکسهال ویوا است که با تغییراتی در جلوپنجره و نشان این اتومبیل همراه شده است.
وین‌فست فادیل دیفرانسیل جلو از پیشرانه 1.4 لیتری بنزینی چهارسیلندر با توان 97 اسب‌بخار و گشتاور 128 نیوتن‌متر بهره می‌برد. اندازه این هاچ‌بک جدید ویتنامی به ترتیب در طول، عرض و ارتفاع 3676، 1632 و 1495 میلی‌متر و فاصله دو محور آن برابر با 2385 است. وین‌فست فادیل در پایان این هفته به بازار ویتنام عرضه شده و قیمت پایه آن 24,600 دلار است.
گروه وین همچنین با گسترش فعالیت خود در ویتنام و همکاری نزدیک با شرکت جنرال موتورز، توزیع خودروهای شورولت را برای بازار ویتنام نیز برعهده دارد، همچنین این شرکت با امضا دو موافقت‌نامه با شرکت زیمنس قصد دارد به عرصه تولید اتوبوس‌های الکتریکی نیز ورود کند. وین‌فست در حقیقت نتیجه شراکت بزرگ‌ترین هلدینگ تجاری ویتنام و قطعه‌سازان این کشور است.

نظر دهید


در همین زمینه