شبکه‌های اجتماعی

گران‌ترین خودروی مشترک چین و آمریکا ساخته خواهد شد

جزئیات جدیدی از کراس‌ کوپه بائوجان

جدیدترین کراس کوپه بائوجان که مهندسان آمریکایی جنرال موتورز با همکاری شرکت سایک چین روی آن کار می‌کنند، در پاییز 2019 رونمایی خواهد شد.
پیوستگی برخی خودروسازان چینی و آمریکایی در مناقشات تجاری اخیر میان دو کشور، بیش از پیش آن‌ها را برای ادامه همکاری نگران کرده است، اما به نظر می‌رسد به این پروژه خدشه‌ای وارد نمی‌شود. کراس‌اوور جدید بائوجان از زیرمجموعه‌های سایک که لقب گران‌ قیمت‌ترین کراس کوپه چین را از همین حالا یدک می‌کشد، از پلت‌فرم R شرکت سایک بهره برده که پیش از این برای پرچم‌دار این برند، بائوجان RS-5 نیز استفاده شده بود.
از ویژگی‌های ظاهری این اتومبیل جدید اطلاعات دقیقی منتشر نشده، اما از سبک طراحی بائوجان بی بهره نیست. سبک طراحی این شرکت که شامل جلوپنجره بزرگ، خطوط برجسته نمای کناری اتومبیل و چراغ‌های باریک استفاده می‌کند.
گروه سازنده این اتومبیل که شامل مهندسان آمریکایی جنرال موتورز و مهندسان چینی شرکت سایک می‌شود، هنوز نام این خودرو را منتشر نکرده‌اند، اما به نظر می‌رسد کد داخلی این خودرو برای سازنده‌های آن CN220C است. امکانات به‌روزی مانند داشبورد تمام دیجیتالی، ترمز پارک الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای و یک نمایشگر بزرگ برای اطلاعات و سرگرمی اتومبیل در جدیدترین کراس کوپه بائوجان به کار گرفته شده است. همچنین در این کراس‌اوور مشترک جنرال موتورز و سایک موتور چین سانروف پانوراما، کروز کنترل، سیستم جلوگیری از تصادف و رینگ‌های آلیاژی 19 اینچی استفاده شده است.
برای اطلاعات دقیق‌تر از گران قیمت‌ترین کراس‌اوور سایک موتور تا پاییز 2019 باید صبر کرد.

نظر دهید


در همین زمینه