شبکه‌های اجتماعی

ام‌جی6 جدید در سه تیپ رونمایی می‌شود

از سوی شرکت سایک چین اعلام شد

شرکت سایک چین از نسخه جدید MG6 رونمایی خواهد کرد. ام‌جی6 پلاگین هیبرید در مجموع توانی معادل 305 اسب‌بخار با گشتاور 420 نیوتن‌متر دارد و در 5.9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد. این نسخه‌ای که در 7 اردیبهشت‌ماه1398 در چین رونمایی خواهد شد به نسخه 50T شناخته می‌شود.

ام‌جی6 50T در سه تیپ پلاس، پرو و Trophy رونمایی خواهد شد که به ترتیب با چرخ‌های 16، 17 و 18 اینچی عرضه می‌شوند. برای تیپ پلاس چراغ‌های هالوژنی در جلو، چراغ‌های روز LED و چراغ‌های پیشرفته LED در عقب اتومبیل در نظر گرفته شده است. تفاوت تیپ پرو با پلاس در چراغ‌های LED جلو است که جایگزین چراغ‌های هالوژنی شده است و در تیپ Trophy امکانات کامل شده است، در این نسخه از کیت اسپرت استفاده شده‌ که تفاوت این نسخه را با دو نسخه قبل در جلوپنجره، آینه‌ها، چراغ‌های جلو و دیگر اجزای بیرونی اتومبیل نشان می‌دهد. ام‌جی6 در چهار رنگ قرمز، سفید مرواریدی، نوک مدادی و خاکستری کربنی ساخته خواهد شد.

امکاناتی که برای ام‌جی6 در نظر گرفته شده است در سه تیپ با هم متفاوت است. در تیپ پلاس استارت دکمه‌ای، ترمز دستی برقی، سیستم پارک اتوماتیک، سیستم تهویه هوا اتوماتیک، صندلی چرمی، روکش فرمان چرمی، سانروف و سیستم تهویه هوای دستی عقب اتومبیل تعبیه شده است. در تیپ پرو ام‌جی6 سیستم ورود بدون سوئیچ، سیستم کروز کنترل علاوه بر امکانات تیپ پلاس در اتومبیل دیده شده‌است. در تیپ Trophy در دو قسمت عقب و جلو سیستم تهویه هوای اتوماتیک در نظر گرفته‌شده و صندلی‌های جلو آن مجهز به سیستم گرم کننده است و سانروف آن با کنترل از راه دور باز و بسته می‌شود.

در سیستم مولتی‌مدیا از نمایشگر لمسی 8 اینچی استفاده شده است. سیستم مولتی مدیای این خودرو مجهز به بلوتوث، اتصالات مختلف برای گوشی‌های هوشمند، 4 ورودی USB و پخش موسیقی و فیلم است در دو تیپ دیگر این اتومبیل از نمایشگر 12.3 اینچی برای نشان دادن ابزار در پشت فرمان خودرو استفاده شده است. این نمایشگر، قدرت نمایش جهت‌یاب سه بعدی، تغییر در سیستم مولتی مدیا، نمایش وضعیت فنی اتومبیل و تغییر در تیپ‌های رانندگی را دارد. 

در سیستم ایمنی ام‌جی6 50T، سیستم پایداری بدنه و سیستم XDS در نظر گرفته شده است و در تیپ پرو علاوه بر کیسه‌های هوای کناری محدودیت سرعت در مواقع ضروری نیز فعال شده است.

پیشرانه هیبریدی در نظر گرفته شده برای ام‌جی6 که در هر سه تیپ نیز مشترک است، پیشرانه بنزینی 1.5 لیتری و باتری لیتیومی 9.1 کیلووات ساعتی است که توانی معادل 305 اسب‌بخار را تولید می‌کند. جعبه دنده هوشمند برقی به کار گرفته شده در ام‌جی6، 10 سرعته اتوماتیک است. قدرت پیمایش پیشرانه الکتریکی این اتومبیل تنها 51 کیلومتر بوده و 3 ساعت و نیم شارژ کامل آن زمان خواهد برد.

نظر دهید


در همین زمینه