شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - سوبارو فارستر ۲۰۲۵
افزایش وابستگی به پیشرانه‌های هیبریدی


فارستر ۲۰۲۵ اگرچه نام سوبارو را یدک می‌کشد، اما برخی از اجزا و عناصر آن توسط برندهای دیگر تامین شده است. جف والترز از شعبه آمریکای شمالی سوبارو در مصاحبه‌ای گفته است که باتری نسخه هیبریدی این مدل، توسط تویوتا تامین خواهد شد. او تاریخ عرضه این نسخه را هم یک سال بعد از عرضه نسخه استاندارد عنوان کرد.

قطعا در ماه‌های آینده، اطلاعات بیشتری از این مدل خواهیم داشت. در حال حاضر‌، می‌دانیم که فارستر ۲۰۲۵ در بهار بعدی عرضه می‌شود و مجهز به یک پیشرانه ۲.۵ لیتری خواهد بود. قدرت خروجی خودرو به ۱۸۰ اسب بخار و گشتاور آن به ۲۴۱ نیوتن‌متر می‌رسد. این پیشرانه با یک جعبه‌نده CVT جفت می‌شود و سوار بر سیستم تمام‌چرخ محرک استاندارد خواهد بود.

این اولین باری نیست که سوبارو و تویوتا با یکدیگر همکاری کرده‌اند. آن‌ها در فرآیند تولید و طراحی دو مدل BRZ و GT86 نیز هم‌تیمی بوده‌اند. نسخه پلاگ‌این هیبریدی Crosstrek و bZ4X نیز حاصل کار مشترک این دو برند است.

والترز در مصاحبه خود به این نکته نیز اشاره کرد که سه خودروی الکتریکی آتی سوبارو، «همکاری مشترک» خواهد بود. او همچنین مدعی شده که خط تولید محصولات آینده این برند، «کامل‌ترین و قوی‌ترین» مجموعه محصولات در تاریخچه کمپانی محسوب می‌شود.

البته او جزییات چندانی از اهداف و برنامه‌های سوبارو را فاش نکرد اما گفت که از امروز تا سال ۲۰۲۸، باید منتظر مدل‌های جدید متعددی از سوی این برند باشیم.

نظر دهید


در همین زمینه