نفوذ چینی‌ها به قلب انگلستان

سایک مرکز طراحی جدیدی را در لندن راه‌اندازی می‌کند

 شرکت صنایع خودروسازی شانگهای که آن را بیش‌تر با نام SAIC می‌شناسیم و مالک برند  MG است، به تازگی استودیوی طراحی جدیدی را در لندن افتتاح کرده است. این استودیو که نام آن را "طراحی پیشرفته سایک لندن" نهاده‌اند، دومین مرکز طراحی این مجموعه چینی در اروپا محسوب می‌شود. اولین استودیو در بیرمنگام انگلستان در سال 2011 راه‌اندازی شده بود.

سایک استودیوی جدید خود را در لندن اولین نمونه در ردیف مراکز تخصصی  "فناوری پیشرفته طراحی دیجیتال" می‌خواند. این مرکز در آینده طراحی محصولات برندهای ام‌جی، روویی و LDV را تامین خواهد کرد . افزون بر این مرکز طراحی، سایک در لندن "تمرکز ویژه‌ای بر پروژه‌های مطالعاتی طراحی پیشرفته و جست و جوی خلاقانه ایده‌های مفهومی" خواهد  داشت.
شائو جینگ‌فنگ مدیر بخش طراحی سایک در مورد این استودیو می‌افزاید: "طراحی عنصر بسیار مهمی در چشم‌انداز سایک محسوب می‌شود و ما پیوسته به دنبال یافتن طرح‌های امکان‌پذیر در صنعت خودرویی هستیم که به سرعت در حال گسترش است."
سایک یکی از دلایل انتخاب لندن را به عنوان محل راه‌اندازی این استودیو وجود موسسه‌های پیشرو در نوآوری و طراحی اعلام کرده است. این شرکت چینی قصد دارد در سال‌های آینده فعالیت‌های خود را در زمینه طراحی مدل‌های مفهومی و مطالعه روی پروژه‌های مشابه را در لندن توسعه دهد و تعداد کارکنان این مرکز را افزایش دهد. فعالیت‌های تیم لندن و تیم مستقر در بیرمنگام در تعامل با یکدیگر بوده و هر دو به دنبال هدف‌های مشترکی هستند.

AutomobileFa-carl-g-signing-model.webp AutomobileFa-cutting-the-ribbon.webp AutomobileFa-empty-studio.webp

AutomobileFa-future-mobility-line-art.webp AutomobileFa-lamps.webp AutomobileFa-london-wall-drawing.webp

AutomobileFa-office-spacejpg.webp AutomobileFa-plaque-london.webp AutomobileFa-saic-designers-seated-smiles.webp

نظر دهید