شبکه‌های اجتماعی

فروش ماکت 1:8 کالینان با قیمت 17.100 دلار توسط رولزرویس
اتومبیل فارسی - ماکت رولزرویس کالینان 1:8

ظرافت، دقت و کیفیت ساخت بالا

رولزرویس ماکت دست‌ساز کالینان را به قیمت 17.100 دلار به فروش می‌رساند. 

 

سال 2018 میلادی و سه سال پس از اعلام رسمی رولزرویس مبنی بر تصمیم این شرکت برای ورود به دنیای شاسی‌بلندها، این خودروساز از اولین شاسی‌‌بلند خود با نام کالینان رونمایی کرد. کالینان همانند دیگر محصولات رولزرویس در اوج تجملات و قابلیت‌های فنی قرار داشت و علاوه بر کیفیت ساخت بالا، امکانات رفاهی و ایمنی چشم‌گیر و قوای محرکه کارآمد، از قابلیت‌های خارج جاده‌ای نسبی نیز برخوردار بود. ناگفته پیدا است که به دلیل برچسب قیمتی بیش‌ از 250.000 یورویی کالینان، بیش‌تر علاقه‌مندان این برند تنها ناچار به تماشای تصاویر محصولات این شرکت هستند و کالینان نیز از این قاعده مستثنی نیست. حال رولزویس تصمیم به فروش ماکت کالینان با ویژگی‌های منحصر به فرد گرفته است. البته همین ماکت خود به اندازه یک اتومبیل اقتصادی شهری قیمت دارد! این گونه که پیدا است تجمل‌گرایی حتی در ماکت محصولات رولزرویس نیز مشهود است. 


این ماکت با شکوه با مقیاس 1:8  ساخته شده و دارای چراغ‌های LED است. نکته حائز اهمیت این است که در ساخت این ماکت از موادی استفاده شده که در ساخت کالینان به کار می‌رود! در زیر در موتور این ماکت، پیشرانه 6.3 لیتری 12 سیلندر با ظرافت بسیاری در مقیاس 1:8 ساخته شده که البته این پیشرانه قادر به جابجایی این ماکت نیست! این ماکت به صورت دست‌ساز و از مونتاژ بیش از 1200 قطعه ساخته شده و در تولید آن بالاترین استانداردهای کیفی برای تولید محصولی با ظرافت و دقت چشم‌نواز رعایت شده است.

 

قیمت این ماکت از 17.100 دلار شروع می‌شود که برچسب قیمتی بسیار بالایی برای این محصول به شمار می‌رود. البته اگر از این دید به قیمت این ماکت نگاه کنید که قرار است با پرداخت 0.005 قیمت یک کالینان واقعی، مالک یک کالینان با مقیاس 1:8 نسبت به نمونه واقعی باشید، شاید راحت‌تر با پرداخت این رقم کنار بیایید!

.

نظر دهید