شبکه‌های اجتماعی

اوپل زبان طراحی جدیدی خواهد داشت

صاحب تازه، طراحی تازه

اوپل تیزری از زبان طراحی جدید خود که آن را «خالص و بی‌پروا» توصیف می‌کند، منتشر کرده است. از این زبان طراحی جدید در محصولات آتی اوپل از شروع دهه 2020 استفاده خواهد شد. اوپل می‌گوید زبان طراحی جدید این شرکت با الهام از کانسپت GT 2016 که در نمایشگاه ژنو آن سال نمایش داده شد، پایه‌گذاری شده است. انتظار می‌رود که خطوط ساده و ابعاد آن کانسپت، استراتژی پایه اوپل برای طراحی محصولات جدید باشد.
مایکل لاسکلر، مدیر اوپل می‌گوید: «زبان PACE! قطب‌نمای ما برای رسیدن به یک آینده موفق و قابل‌تحمل برای اوپل است. علاوه بر افزایش سودآوری و بازدهی، این استراتژی شامل قدرتمند کردن برند اوپل می‌شود. برای همین من به تیم‌هایم ماموریت داده‌ام که طراحی اوپل را جذاب‌تر از گذشته کنند و با طراحی کانسپت، مسیری که در آن قدم می‌گذاریم را به نمایش بگذارند.
اوپل می‌گوید کانسپتی که در راه است، به عنوان قالب زبان طراحی محصولات آینده این برند عمل خواهد کرد و به ارزش‌های مرکزی این برند آلمانی وفادار خواهد بود.
هنوز مشخص نیست اولین خودرویی که از این زبان طراحی بهره می‌برد، چه مدلی خواهد بود. قرار است در سال 2019 کورسای جدیدی عرضه و با مهندسی و نقاط مثبت فنی صاحب جدید برند اوپل یعنی گروه PSA معرفی شود. با این وجود، بعید است که شاهد استفاده از زبان طراحی جدید در این مدل باشیم چون طبق گفته اوپل، خودروهایی که از اواسط دهه 2020 عرضه می‌شوند از این طراحی بهره خواهند برد. آسترا می‌تواند یکی از گزینه‌های محتمل‌تر باشد که در حال گذراندن آخرین سال‌های نسل فعلی خود است و ممکن است نسل بعدی آن، با زبان طراحی جدید این برند عرضه شود.
البته مجبور نیستیم برای مشاهده کانسپت جدید اوپل خیلی منتظر بمانیم. این برند گفته است که تا پایان امسال، از این کانسپت رونمایی خواهد کرد.

نظر دهید


در همین زمینه