شبکه‌های اجتماعی

نسل جدید X5 در حال گذراندن تست‌ها

ب‌ام‌و تصاویر تازه‌ای منتشر کرد

 ب‌ام‌و کمپین تبلیغاتی X5 جدید را با انتشار تصاویر تازه‌ای شروع کرده است. این تصاویر که از رونمایی در آینده‌ای نزدیک خبر می‌دهند، همراه با یک ویدیو منتشر شده‌اند که مراحل ساخت و تست شاسی‌بلند جدید باواریایی‌ها را در نقاط مختلف کره زمین نشان می‌دهد.

نسل جدید X5 که با کد داخلی G05 شناخته می‌شود، از پلتفرم CLAR ب‌ام‌و استفاده می‌کند که در سری 7 و 5 جدید هم از آن استفاده شده است. ب‌ام‌و بدون افشای اطلاعات واضحی، فقط گفته است که این شاسی‌بلند از شاسی و فنربندی جدیدی بهره می‌برد که در بین رقبا «کاملا منحصر به فرد» است.
ب‌ام‌و سعی کرده که در X5 جدید، طراحی تازه و جسورانه‌ای را به کار ببرد. فاصله بین محورها نیز به احتمال زیاد نسبت به نسل فعلی، افزایش خواهد یافت و فضای بیشتری برای سرنشینان در دسترس است. حتی با وجود کمی بزرگ‌تر شدن این مدل، نسل جدید X5 به لطف استفاده از پلتفرم CLAR، از مدلی فعلی خود سبک‌تر خواهد بود.
ب‌ام‌و هنوز از مشخصات فنی و گزینه‌های موجود در بخش پیشرانه صحبتی نکرده است اما می‌توان انتظار تغییراتی را در این بخش هم داشت. اروپایی‌ها احتمالا رنج متنوعی از پیشرانه‌های دیزلی را دریافت خواهند و نسخه پلاگ‌این هیبرید نیز مدتی پس از عرضه نسخه استاندارد خودرو، معرفی می‌شود. قدرتمندترین نسخه نیز M50i نام دارد که از یک پیشرانه 4.4 لیتری V8 دو توربو بهره خواهد برد. همچنین انتظار می‌رود که X5 M نیز معرفی شود.

بخش تبلیغات و بازاریابی ب‌ام‌و در چند روز گذشته بسیار فعال بوده است. آن‌ها چند روز پیش هم تیزر تبلیغاتی جدیدی از مدل iNext را منتشر کردند. 

 

نظر دهید


در همین زمینه