شبکه‌های اجتماعی

معرفی یک مک‌لارن جدید تا پایان ماه

با انتشار یک عکس اعلام شد

 مک‌لارن به تازگی با انتشار تصویری بسته از قسمت انتهایی یک خودرو که نشان می‌دهد خروجی‌های اگزوز آن مانند پورشه 918 اسپایدر در بالای خودرو قرار دارد، خبر از رونمایی یک محصول جدید تا 28 ژوئن یا هفتم تیر ماه داد. این خودروساز بریتانیایی پیش‌تر با مدل P1 که یک سوپراسپرت هیبریدی بود، وارد رقابت مستقیم با پورشه و مدل  918 اسپایدر شد، اما رقابت این دو خودرو بسیار نزدیک بود و برتری قاطعی نسبت به یک‌دیگر نداشتند.
مک‌لارن جزییات زیادی در مورد این محصول جدید منتشر نکرده است، اما این شرکت اعلام کرده خودروی مورد نظر با ویژگی‌های داینامیکی متمرکز بر مسابقات خواهد بود. همچنین، گفته می‌شود این خودرو از قدرت بیش‌تر، آیرودینامیک بهینه‌تر و وزن کم‌تری بهره‌مند خواهد بود و درست مانند مدل سنا در تعداد محدودی تولید خواهد شد.
در تیزر دیگری، نمایی دیگر از بخش عقبی این خودرو به نمایش درآمد که نشان می‌دهد شباهت زیادی به مدل 570  این شرکت دارد. مک‌لارن جدید بعد از رونمایی که تا کم‌تر از دو هفته دیگر انجام می‌شود، در جشنواره سرعت Goodwood 2018 شرکت خواهد کرد. این خودرو پنجمین محصول مک‌لارن خواهد بود که تحت برنامه Track22 این شرکت معرفی می‌شود. در سال 2016 مک‌لارن با معرفی برنامه خود برای عرضه محصولات جدید تا سال 2022 اعلام کرد 15 خودروی جدید به بازار معرفی می‌کند که نیمی از آن‌ها از سیستم انتقال قدرت هیبریدی سود خواهند برد.

نظر دهید


در همین زمینه