شبکه‌های اجتماعی

پیمایش 100 کیلومتر با 1.7 لیتر بنزین

ب‌ام‌و سری3 هیبرید جدید کم مصرف تر از گذشته

ب‌ام‌و مدل 330e پلاگین هیبرید را معرفی کرد. این سدان با یک پیشرانه 2 لیتری بنزینی توربو جدیدترین نسل سیستم e درایو ب‌ام‌و همراه شده است ب‌ام‌و سری 3پلاگین هیبرید جدید در مقایسه با نسل قبلی‌اش در حالت الکتریکی 50 درصد بهینه شده و می‌توان با آن تا 60 کیلومتر را پیمود همچنین مصرف سوخت سیکل ترکیبی آن به 1.7 لیتر در 100 کیلومتر کاهش یاقته است. توان پیشرانه درون‌سوز ب‌ام‌و این مدل 184 اسب بخار است که به یک جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک متصل شده است. موتور الکتریکی آن نیز 68 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. مجموع توان این دو موتور در حالت هیبریدی 252 اسب بخار و 420 نیوتن‌متر گشتاور است.

ب‌ام‌و‌330e برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت از حالت سکون دقیقا به 6 ثانیه زمان نیاز دارد. بیشینه سرعت این مدل 230 کیلومتر بر ساعت است که در حالت الکتریکی به 140 کیلومتر بر ساعت کاهش می‌یابد. در حالت اسپرت قدرت موتور 41 اسب بخار افزایش می‌یابد، این حالت حتی با کم‌ترین میزان شارژ باتری (یک مجموعه 12 کیلووات ساعتی که زیر صندلی های عقب تعبیه شده است) قابل استفاده است.

ب‌ام‌و 330e در کابین با یک سیستم تقویت صدا همراه شده است به‌گونه‌ای که هنگام حرکت خودرو در حالت الکتریکی حتی عابرها نیز می‌توانند صدای هشدار را بشنوند، برای نسخه هیبریدی نیز مانند سری 3‌های معمولی سیستم تعلیق تطبیق‌پذیر M پدال‌های تعویض دنده پشت فرمان، ترمزهای M و مجموعه‌ای از امکانات امنیتی الکترونیکی در دسترس است. ب‌ام‌و 330e به صورت استاندارد به سیستم خودمختار تهویه کابین مجهز است. نسخه هیبریدی سری سه تابستان سال 2019 به بازار عرضه می‌شود.

نظر دهید


در همین زمینه