رویایی که به حقیقت پیوست

آشنایی با نسخه تولیدی کانسپت V85 TT موتو گوتزی

شرکت ایتالیایی موتو گوتزی که از سال 1921 در زمینه تولید موتورسیکلت فعالیت می‌کند از نسخه نهایی و تولیدی مدل مفهومی V85 TT که سال گذشته معرفی شده بود، رونمایی کرد. خبر خوب برای کسانی که شیفته نسخه کانسپت این موتورسیکلت شده بودند آن است که نمونه نهایی وفادار به مدل مفهومی یاد شده مانده است و شباهت بسیاری با آن دارد.


تغییرات نسبت به نسخه مفهومی
این تولیدکننده موتورسیکلت قصد دارد در نمایشگاه EICMA که در ماه نوامبر سال جاری در میلان ایتالیا برگزار می‌شود به طور رسمی از V85 جدید رونمایی کند. این موتورسیکلت با جزییات و امکاناتی بسیار نزدیک به نسخه مفهومی روی خط تولید خواهد رفت و نسبت به آن تنها تغییراتی جزئی را تجربه می‌کند. در مقایسه با نمونه مفهومی که سال پیش معرفی شده بود این موتورسیکلت در نسخه تولیدی نیز از شاسی قرمز رنگ و داربست‌ مانندی سود می‌برد که با ظرافت از بخش انتهای موتور در سراسر بدنه کشیده شده و در قسمت جلو تا پشت چراغ‌های جلو ادامه پیدا کرده است. طول لوله اگزوز در نسخه نهایی افزایش یافته و رنگ فنر عقب این موتورسیکلت از رنگ زرد در نمونه مفهومی به مشکی تغییر کرده است. همچنین پوشش روی دسته موتورسیکلت که پیش‌تر با رنگ زرد به نمایش درآمده بود در این نسخه با رنگ مشکی در نظر گرفته شده است. در حقیقت همان‌طور که گفته شد نمونه تولیدی این موتورسیکلت بسیار شبیه به نسخه مفهومی آن است و تنها با مقایسه جز به جز مدل تولیدی با مفهومی تغییرات جزئی آن دیده می‌شود. استفاده از چرخ‌های پره‌ای با ظاهر کلاسیک می‌تواند ویژگی جذابی برای موتورسیکلت V85  از نگاه بسیاری از علاقه‌مندان باشد.

 

پنل نمایش‌گر و امکانات
چند نکته جالب توجه نیز از تصاویر منتشر شده از پنل نمایشگر این موتورسیکلت وجود دارد. نوشته Pioggia که در ایتالیایی به معنای باران است نشان از وجود حالت‌های راندن مختلف در V85 دارد. آیکون‌های کوچکی که در بالای نمایشگر این موتورسیکلت به چشم می‌خورند نیز می‌توانند نوید بخش وجود رهیاب ماهواره‌ای و سامانه هماهنگ‌سازی با تلفن همراه هوشمند باشد. همچنین طرح رادارمانندی که در حاشیه نمایشگر وجود دارد بر جذابیت آن افزوده است.

موتورسیکلت V85 از یک انجین 853 سی‌سی V شکل با قدرت 80 اسب بخار نیرو می‌گیرد. محصول جدید Moto Guzzi با نام V85 جایگزین مدل متوقف شده استلویو 1200 NTX خواهد شد.

AutomobileFa-Moto-Guzzi-V85-TT-revealed 1.webp AutomobileFa-Moto-Guzzi-V85-TT-revealed 2.webp AutomobileFa-Moto-Guzzi-V85-TT-revealed 4.webp

AutomobileFa-Moto-Guzzi-V85-TT-revealed 5.webp AutomobileFa-Moto-Guzzi-V85-TT-revealed 6.webp AutomobileFa-Moto-Guzzi-V85-TT-revealed 7.webp

AutomobileFa-Moto-Guzzi-V85-TT-revealed 8.webp

نظر دهید