شبکه‌های اجتماعی

قوی‌ترین کیا پیکانتو تا کنون

1 لیتری توربوشارژ با 175 نیوتن‌متر گشتاور 

کیا پیشرانه‌ای قدرتمندتر را برای پیکانتو در بازار انگلستان در نظر گرفته است. این پیشرانه قوی‌ترین پیشرانه‌ای است که تا کنون در پیکانتو استفاده شده است.
پیشرانه جدید G-TDi کیا از نوع 3 سیلندر 1 لیتری بوده و مجهز به توربوشارژ و سیستم تزریق مستقیم سوخت است. این پیشرانه توانایی تولید 99 اسب بخار قدرت و نزدیک به 175 نیوتن متر گشتاور را دار است. توربو شارژ به کار رفته در این پیشرانه به یک موتور الکتریکی کوچک وستگیت مجهز است که باعث بهره‌وری بالاتر این توروبوشارژر شده است. این توربوشارژ امکان پاسخ گویی سریع پیشرانه به تغییرات دریچه گاز و همچنین تولید بیشینه گشتاور در دور موتور پایین و مصرف بهینه‌تر سوخت را فراهم کرده است.
پیشرانه 1 لیتری جدید کیا با جدیدترین استانداردهای آلایندگی یورو 6d مطابقت دارد و با تولید 117 گرم دی اکسید کربن در هر کیلومتر و مصرف سیکل ترکیبی 5.1 لیتر در 100 کیلومتر کاملا اقتصادی و بهینه عمل می‌کند.
این پیشرانه در پکیج‌های GT-Line پیکانتو در دسترس خواهد بود و علاوه بر این پیشرانه، پیکانتو به روزرسانی جدیدی را در سیستم مالتی مدیا شامل نمایشگر7 اینچی لمسی دریافت کرده است. قیمت پایه این مدل با پیشرانه جدید از 13,320 پوند آغاز خواهد شد.

نظر دهید


در همین زمینه