شبکه‌های اجتماعی

میراژ بعدی یک کراس‌اوور است

با استفاده از پلت‌فرم نیسان جوک

با وجود رشد تقاضای جهانی برای اتومبیل‌های کراس اوور و SUV، میتسوبیشی همچنان خودروی کوچک و شهری خود را در بازارهای جهانی عرضه می‌کند.
نسل کنونی میتسوبیشی میراژ از سال 2012 در حال تولید است و بر اساس گزارش وب سایت Response ژاپن، این اتومبیل سال آینده به یک مدل کاملا جدید جایگزین خواهد شد. با این تفاوت که به نظر می‌رسد نسل آینده این خودرو از نظر اندازه رشد خواهد کرد و به یک کراس‌اوور کوچک تبدیل می‌شود.
با توجه به این شایعه، باید گفت میتسوبیشی بار دیگر نام محصول‌های قبلی خود را برای کراس‌اوورهای تازه کارش استفاده خواهد کرد، درست مانند مدل اکلیپس کراس. در این صورت میتسوبیشی میراژ به رقیبی برای هیوندای کونا و پژو 2008 تبدیل خواهد شد. این خودرو احتمالا از پلت‌فرم و تکنولوژی‌های مشترک با نیسان جوک و رنو کپچر استفاده خواهد کرد.
درباره قوای محرکه این اتومبیل نیز گفته می شود، میتسوبیشی قصد دارد میراژ جدید را به یک موتور کوچک 0.9 لیتری توربوشارژ بنزینی مجهز کند که توان تولید 95 اسب بخار را دارد. همچنین به نظر می‌رسد ‌میتسوبیشی در نظر دارد یک موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ دیزلی را به همراه یک موتور الکتریکی برای میراژ ارائه کند.
گزارش‌ها حکایت از این دارند که میراژ به یک کراس‌اوور‌ تبدیل ‌خواهد شد، در عین حال گزارش‌هایی مبنی بر تبدیل شدن میراژ به یک سوپرمینی اسپرت برای رقابت با سوزوکی سوییفت نیز وجود دارد. در این صورت میتسوبیشی میراژ با رنو کلیو دارای اشتراک‌های فنی خواهد بود.
شایعه‌هایی از بازگشت نام لنسر نیز به گوش می‌رسد. اگر این شایعه‌ها صحیح باشد، لنسر نیز مانند اکلیپس به یک کراس‌اوور تبدیل خواهد شد. با وجود رشد سریع فروش کراس‌اوورها، خودروسازان هنوز نمی‌توانند نیاز مشتری‌ها را در این بخش از بازار تامین کنند. امروز بیش‌تر خودروسازها با افت فروش مواجه هستند و این مساله آن‌ها را مجاب می‌کند تا برای دست‌یابی به سود بهتر، خودروهایی تولید کنند که مشتری‌ها دوست دارند.

نظر دهید


در همین زمینه