شبکه‌های اجتماعی

معرفی مایک مانلی به عنوان مدیرعامل  جدید فیات‌کرایسلر

با وخامت حال سرجیو مارکیونه اتفاق افتاد

خبر بد برای فیات‌کرایسلر این است که سرجیو مارکیونه، مدیرعامل این گروه با 66 سال سن به دلیل مشکلات سلامتی‌ در حال ترک سمت خود است.
فیات کرایسلر در واکنشی به این اتفاق اعلام کرد: «در طول این مدت، مشکلات غیرمنتظره‌ای به وقوع پیوست. اگرچه سرجیو مارکیونه در حال گذراندن مراحل ریکاوری است اما شرایط و حال وی به هیچ وجه مساعد نیست و این مشکل به حدی است که قادر به بازگشت به کار خود نخواهد بود.»
جان الکان، رییس گروه فیات‌کرایسلر نیز در این باره اعلام کرد: «از وضع سلامتی سرجیو بسیار ناراحت هستم. این مساله قدرت تفکر را از ما گرفته است زیرا جدا شدن مارکیونه باور کردنی نیست. نگران او و خانواده‌اش هستم.»
هیات مدیره فیات‌کرایسلر به دلیل سرعت بخشیدن به روند تغییر مدیرعامل این گروه تشکیل جلسه داد. این در حالی است که سرجیو مارکیونه قبلا اعلام کرده بود که تا سال 2019 مقام مدیرعاملی این گروه را می‌پذیرد و پس از آن استعفا می‌دهد. او در سال 2004، مدیرعامل فیات شد و با ادغام کرایسلر گروه فیات کرایسلر را تشکیل داد.
بر اساس تصمیم هیات مدیره، مایک مانلی به‌عنوان مدیرعامل جدید فیات‌‌کرایسلر معرفی شد. مانلی 54 ساله سابقه سرپرستی جیپ و رم را دارا است. هیات مدیره تمام اختیارات مدیرعاملی را به وی واگذار کرده‌اند تا در جلسه سهام‌داران که طی چند روز آینده تشکیل می‌شود، حکم او به طور رسمی ابلاغ شود. مانلی به برنامه 5 ساله این شرکت که ماه گذشته منتشر شد وفادار خواهد ماند.

نظر دهید


در همین زمینه