شبکه‌های اجتماعی

مرسدس قدرتمندترین پیشرانه برای اتومبیل هاچ‌بک را معرفی کرد

سدان و هاچ‌بک کلاس A مرسدس- AMG در بریتانیا

مرسدس AMG در فستیوال سرعت گودوود بریتانیا از دو نسخه از کلاس A، هاچ‌بک و CLA سدان را که با کد 45 شناخته ‌می‌شوند را به نمایش درآورد. هر دو این اتومبیل‌ها از پیشرانه دو لیتری توربو برخوردارند که در دسته پیشرانه‌های چهار سیلندری بسیار قدرتمند هستند.
در مدل استاندارد، پیشرانه مرسدس AMG A45 و مرسدس AMG CLA45 توانی معادل 387 اسب‌بخار داشته و گشتاور تولیدی آن‌ها 480 نیوتن‌متر است. در حالی‌که در ورژن S این دو مدل، توان پیشرانه‌ها به 421 اسب‌بخار رسیده و گشتاور آن 500 تیوتن‌متر است.
پیشرانه این دو اتومبیل به طور خاص با جعبه دنده 8سرعته رباتیک که با سیستم‌های دو کلاچه و 4Matic + سیستم تمام چرخ محرک کار می‌کند، هماهنگ شده است. حالت دریفت خاص این اتومبیل این امکان را به اتومبیل می‌دهد که کنترل بهتری در زمان دریفت روی اتومبیل باشد. البته این سیستم برقرار کننده ثبات در اتومبیل با دکمه کنترل شده و راننده می‌تواند برای هدایت اتومبیل آن را خاموش کند، با خاموش شدن این سیستم و در حالت دستی، کشش بسیاری به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود.

شتاب Mercedes-AMG A45 S برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت از حالت سکون به 4 ثانیه می‌رسد و حداکثر سرعت این اتومبیل، به 250 کیلومتر بر ساعت محدود می‌شود. اگرچه زمانی‌که این اتومبیل مجهز به پکیج AMG Driver مخصوص مرسدس بنز AMG شود، حداکثر سرعت آن تا 270 کیلومتر بر ساعت، افزایش می‌یابد. در همین مورد شتاب 0 تا 100 Mercedes-AMG A45 S هاچ‌بک نیز به 3.9 ثانیه می‌رسد.

 

{gallery}gallery/2019/Mercedes AMG A45 2019{/gallery}


مرسدس بنز برای این دو مدل از کلاس A، شش حالت رانندگی Comfort، Sport، Sport +،Slippery، Individual و Racing Race را در نظر گرفته است. به طور همزمان تنها برای نسخه S این دو محصول جدید مرسدس به صورت آپشن کیت اسپرت AMG Dynamic Pus استفاده شده است.
Mercedes-AMG A45 و Mercedes-AMG CLA45 از دو گزینه کنترل الکتریکی، فرمان جدید و اهرم تعویض دنده قابل تنظیم برخوردار است که با توجه به حالت رانندگی انتخابی راننده متفاوت است.

فستیوال سرعت گودوود برای اولین بار در سال 1993 به وسیله لرد مارچ یازدهمین دوگ ریچموند پایه‌گذاری شده و تاکنون هر ساله برگزار شده و یکی از رویدادهای پرطرفدار در انگلستان است.

 

نظر دهید


در همین زمینه