شبکه‌های اجتماعی

هزار و پانصد اسب بخار برای خیریه

چوب حراج بر سر آخرین دیمون

 ماه گذشته دوج اعلام کرد در حراجی بعدی برت-جکسون در هفته سوم ماه ژوئن پیش رو، آخرین نمونه تولید شده چلنجر دیمون و آخرین نمونه وایپر را در قالب یک پکیج به فروش خواهد رساند. این خودروساز دو خودروی چلنجر و وایپر را با هم در این حراجی به فروش می‌رساند و امکان فروش تکی و جدا برای این دو خودرو وجود نخواهد داشت. برای تخمین رقمی که احتمالا برای این مورد پرداخت خواهد شد، بد نیست نگاهی بیاندازیم به دوج چلنجر هلکت 2015 با وین نامبر VIN0001 که با قیمت 1,650,000  دلار به نفع خیریه به فروش رسید. بدیهی است که این دو خودرو به مبلغی بسیار بیشتر از آن به فروش خواهند رفت.
اکنون دوج اعلام کرده آخرین نمونه دیمون SRT به تازگی مراحل تولید را پشت سر گذاشته و از خط تولید این شرکت واقع در اونتاریو کانادا خارج شده است. در حال حاضر این خودرو با رنگ مشکی تولید شده اما هنوز برخی مراحل نهایی رنگ و تزیینات بدنه  را نگذرانده است. این دوج دیمون خاص با رنگ قرمز Viper Red در حراجی مشهور حاضر خواهد شد. این آخرین دوج دیمون 840 اسب بخاری از 3,300 دستگاه تولید محدود آن است.
دوج وایپری که به همراه این دیمون به فروش خواهد رسید نیز آخرین دوج وایپر تولید شده تا به حال است. این وایپر نیز هم‌رنگ با دوج چلنجر مورد بحث خواهد و از یک پیشرانه V10 به حجم 8.4 لیتر نیرو می‌گیرد که قدرت آن در مجموع با چلنجر دیمون به 1,485 اسب بخار خواهد رسید. دوج اعلام کرده است که تمام درآمد حاصل از این حراجی هزینه مقاصد خیریه می‌شود.

نظر دهید


در همین زمینه