شبکه‌های اجتماعی

رایس از مزدا به چری رفت

چری طراح جدید استخدام کرد

طراحی اتومبیل نقش مهمی در صنعت خودرو دارد، چینی‌ها سال‌ها برای طراحی خودرو دست به کپی‌برداری از بهترین خودروهای اروپا زدند. آن ها سال‌ها با هزینه‌های بسیار و قرارداد‌های هنگفت با شرکت‌های اروپایی اتومبیل طراحی کردند. در اقدامی نو آن‌ها طراحان اروپایی را به استخدام خود در آوردند.
چری یکی از بزرگترین خودروسازهای چین برای راه اندازی بخش طراحی خود کوین رایس را به خدمت گرفته است. رایس از یک ماه قبل کار خود را آغاز کرده و به تازگی همکاری خود را با چری اعلام کرده است، کوین از مزدا جداشده و به چری رفته است.
رایس پیش از این برای اوپل و ب‌ام‌و نیز کار کرده و طراحی بیرونی سری 1 تا 4 از کارهای او است. بخش عمده‌ای از کارهای رایس در مزدا بوده‌است، او در مزدا ابتدا به عنوان طراح ارشد و سپس به عنوان مدیر سرپرست کل استودیو طراحی اروپا مشغول به کار بود و از شاخص‌ترین طراحی‌های او می‌توان به MX-5 و CX-3 و خودروهای مفهومی RX vision و Vision کوپه اشاره کرد، طراحی وی به عنوان زیباترین مفهومی سال ستایش شد.
رایس در ماه آگوست سال 2018 از مزدا جدا شد و اشاره‌ای به جایی که خواهد رفت نکرد، اما در اطلاعیه جدید وی به خدمت چری درآمده و تحت نام تجاری جدید Exeed در شهر Raunheim به عنوان رئیس مرکز طراحی این شرکت کار خود را آغاز کرده است. رایس فارغ التحصیل مرکز طراحی دانشگاه کومتری است.

نظر دهید


در همین زمینه