شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - جتا VS7
همراه با نسخه ABT

 

جتا، مدل 2023 شاسی بلند VS7 را در نمایشگاه شانگهای به نمایش گذاشت و آن را با موعد عرضه 20 می پیش فروش کرد. از نظر طراحی جتا VS7 همچنان از خط مشی و استایل خانوادگی جتا پیروی می‌کند و دارای جلوپنجره‌ای خاکستری همراه با تزئینات کروم است. نمای جانبی طراحی پیچیده‌ای ندارد و از خطوط برجسته بهره می‌برد.


سیستم مالتی مدیا جتا VS7 2023 آپدیت شده و حالا از آخرین نسخه J-Connect smart travel استفاده می‌کند. در کنار این موارد، صفحه نمایش، سیستم شبکه خودرو، projection screen، applet، سیستم ناوبری، دستیار صوتی و.. نیز به روز رسانی شده است. VS7 2023 از دستیار پارک جلو، panoramic image optimization، خروجی تایپ C، نور محیطی با قابلیت انتخاب 30 رنگ، شارژ وایرلس 15 وات و دو رنگ بدنه Galaxy Gray/Cangbai Green بهره می‌برد.


جتا VS7 از پیشرانه 1.4 لیتر توربو EA211 استفاده می‌کند که قابلیت تولید 150 اسب‌بخار قدرت و 250 نیوتن‌متر گشتاور را داراست. این میزان نیرو و قدرت توسط گیربکس 5 سرعته دستی و 6 سرعتی اتومایتک به چرخ‌های جتا VS7 منتقل می‌شود.

 


در نمایشگاه شانگهای 2023 که ماه گذشته برگزار شد، جتا نمونه‌ای از VS7 را معرفی کرد که توسط ABT تیونینگ شده بود. این خودرو تنها از نظر بصری دستخوش تغییر شده و تنها بادی کیت ABT بر روی آن نصب کرده‌اند تا مورد توجه جوانان قرار بگیرد.


تغییرات این نمونه معطوف به جلوپنجره، زیر سپر جدید جلو، زیر سپر جدید عقب و رینگ‌های جدید می‌شود.

 

نظر دهید


در همین زمینه