شبکه‌های اجتماعی

بغض جرمی‌کلارکسون در گرندتور

با اعلام پایان اجرای استدیویی شوی محبوب

 جرمی کلارکسون  59 ساله یکی از سه مجری برنامه گرندتور در حالی به طور رسمی پایان برنامه‌سازی استودیویی تیم خود را اعلام کرد که بغضش لحظاتی مانع از صحبت کردنش می‌شد.
        جرمی‌ کلارکسون که در کنار جیمز می 56 ساله و ریچارد هموند 49 ساله حدود 17 سال در کنار یکدیگر برنامه‌های پرطرف‌دار تاپ‌گیر و گرندتور را تولید کردند دیگر در فرمت معمول که برنامه‌های خود را در یک استدیو و چادر معروف گرندتور و با حضور مخاطبان اجرا می‌کردند ادامه نخواهند داد.
        جرمی کلارکسون در سال 2015 به دنبال درگیری که با تهیه‌کننده برنامه تاپ‌گیر در بی‌بی‌سی داشت از این برنامه خارج شد و پس از آن هموند و می نیز از تاپ‌گیر خارج شدند. این تیم سه نفره پس از آن مجموعه گرندتور که از طریق شبکه آمازون پرایم پخش می‌شد را به تولید رساندند که در پایان فصل سوم جرمی کلارکسون خداحافظی این برنامه را اعلام کرد.
        خداحافظی کلارکسون به این معنی نیست که برنامه‌سازی آن‌ها نیز برای همیشه متوقف خواهد شد، بلکه تنها از اجرا در چادر معروف گرندتور با حضور مخاطبان خداحافظی کرده‌اند. آمازون سال گذشته اعلام کرده بود که فصل چهارم گرندتور دیگر در استدیو اجرا نخواهد شد و قسمت‌های آن نیز آنچنان که پیش از بود به صورت متوالی نخواهند بود. در عوض قسمت‌های متفاوتی مانند آنچه که در سال‌های گذشته تحت عنوان قسمت‌های ویژه در مجموعه تاپ‌گیر پخش می‌شد، ادامه خواهد یافت.

نظر دهید


در همین زمینه