جک S3 جدید را دیده‌اید؟
Automobile Farsi - JAC S3 Facelift

فیس‌لیفت دوباره با الهام از هیوندای سانتافه 2019

جک S3  کراس اوور کوچکی است که با فاصله زیادی نسبت به بازار چین در ایران عرضه شد. این خودرو درست زمانی وارد ایران شد که چینی‌ها نخستین فیس لیفت آن را به بازار عرضه کرده بودند، با این حال نسخه عرضه شده در ایران همان نمونه قبل از فیس لیفت است. با وجود این که جک تلاش کرده بود با الگو از خودروسازان مطرح این کراس اوور کوچک را  طراحی کند، اما همچنان یکی از بزرگ‌ترین مشکلات این خودرو طراحی ظاهری نامتعارف آن است. جک با علم به این ماجرا بار دیگر S3 را زیر تیغ جراحی برده است. در فیس لیفت جدید جک S3، کمی طول آن افزایش یافته و نمای داخلی آن نیز اصلاح شده است. با انتشار جزییات جدید به نظر می‌رسد جک S3 جدید با الگوبرداری از هیوندای سانتافه 2019 طراحی شده است. 

در چند روز گذشته برخی رسانه‌ها تعدادی از تصاویر جک اس3 جدید را منتشر کردند. این اتومبیل از پیشرانه 1.6 لیتری با قدرت 118 اسب‌بخار بهره‌ می‌برد. بر اساس قضاوت از روی عکس‌های منتشر شده، جک S3 جدید شخصیتی تازه به خود گرفته و چهره‌ای متناسب‌تر از گذشته دارد. در نگاه اول به این شاسی‌بلند جدید چینی دو ردیف چراغ‌ اصلی که امروزه مد هم شده به چشم می‌خورد که با یک جلوپنجره بزرگ شش ضلعی همراه شده است. با این حال طراحان جک به خوبی توانسته‌اند سبک امروزی طراحی خودرو را با نماد شاخ گاو که پیش‌تر نیز برای طراحی اتومبیل‌های جک استفاده شده بود، ترکیب کنند. همچنین در جک S3 جدید سپرها و چراغ‌های عقب کاملا بازطراحی شده و جدید هستند.

در داخل اتومبیل شرکت خودروسازی جک از مواد بهتری نسبت به قبل استفاده کرده‌است. در میانه داشبورد این اتومبیل از یک سیستم مولتی‌مدیا بزرگ با یک صفحه نمایش لمسی شناور استفاده شده است. 

جک S3 جدید، 20 میلی‌متر کشیده‌تر از نسخه‌های قبل خود است. طول این کراس‌اوور معادل 4345 میلی‌متر، عرض آن 1765 میلی‌متر و ارتفاع آن 1660 میلی‌متر است، همچنین فاصله دو محور در این اتومبیل معادل 2560 میلی‌متر است. در این تغییر تازه جک اس3 از پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی استفاده شده که 116 اسب‌بخار قدرت دارد و با جعبه دنده 6سرعته دستی یا اتوماتیک عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد جک این کراس اوور را به صورت رسمی در نمایشگاه اتومبیل شانگهای 2019 رونمایی کند.

AutomobileFa-JAC-S3-Updated-1.webp AutomobileFa-JAC-S3-Updated-13.webp AutomobileFa-JAC-S3-Updated-6.webp

AutomobileFa-JAC-S3-Updated-7.webp AutomobileFa-JAC-S3-Updated-8.webp AutomobileFa-JAC-S3-Updated.webp

نظر دهید