شبکه‌های اجتماعی

جک s2 در دو نسخه جدید عرضه شد

در بازار چین

شرکت خودروسازی جک به تازگی دو نسخه جدید از جک S2 را روانه بازار چین کرد. شرکت جک با اضافه کردن امکاناتی به این مدل برای جوانان و بانوان آن را شخصی‌سازی کرده است. این دو نسخه با نام‌های Champion (قهرمان) و Beauty (زیبایی) شناخته می‌شود.
این دو نسخه در ظاهر تفاوتی با نسخه معمولی جک S2 نداشته و فقط در امکانات داخلی با نسخه اصلی تفاوت دارند. در نسخه Champion، چراغ‌های جلوی اتوماتیک، دو رنگ اختصاصی برای داخل اتومبیل، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، نمایشگر 8 اینچی در مرکز داشبورد، سیستم GPS در دو سیستم تشخیص مکان و مسیریابی مختلف، سیستم هوشمند تشخیص صدا، بلوتوث و سیستم هماهنگی با انواع موبایل‌های هوشمند در نظرگرفته شده است.
در نسخه Beauty جک S2 که برای بانوان طراحی و ساخته شده که در آن از مه شکن با سایه صورتی رنگ در داخل خودرو استفاده شده است. امکانات دیگر جک S2  بیوتی می‌توان به پشت سری و چرم زیر پا اشاره کرد. جیب صندلی‌های عقب، جای کفش و گرم‌کن لیوان نوشیدنی علاوه بر امکاناتی که در نسخه Champion استفاده شده بود، به کار گرفته شده است.
هر دو نسخه از پیشرانه 1.5 لیتری با حداکثر توان 113 اسب‌بخار برخوردارند. جعبه دنده نسخه Champion جک S2 از نوع 5 سرعته دستی است و جعبه دنده نسخه Beauty از نوع CVT است.
در سال 1395 خبرهایی از ورود جک S2 به بازار این مطرح شد که البته این خودرو هیچ‌گاه از سوی کرمان‌موتور شریک تجاری جک در ایران عرضه نشد. جک S2 محصول سال 2015 شرکت خودروسازی چینی جک است که کوچک‌تر از جک S3 است که در بازار ایران به فروش می‌رسد.
همچنین شرکت جک نسخه الکتریکی جک S2 را نیز با نام جک iEV7S ساخته است که از پیشرانه 39 کیلووات ساعتی برخوردار است که حداکثر توان تولیدی آن 116 اسب‌بخار است.

نظر دهید


در همین زمینه